Tom Parker Creamery pritom nie je žiadnou mladou značkou. Rodinná farma chová kravy vo voľnom výbehu už sto rokov. Práve dlhoročná tradícia však potrebovala trochu vizuálne osviežiť.
Staré vs. nové logo
Dizajn nových obalov si zobrali na starosť dizajnéri z White Bear Studio, ktorý navrhli hravú identitu. V rámci nej vzniklo nové logo, obaly aj web či ďalšie výstupy pre komunikáciu. V pôvodnom logu sa nachádzal motív mliekarského vozu ťahaného koňom. Tento prvok “zaparkoval” v nových ilustráciách, čo je pekný odkaz na históriu značky.
Nové logo s dominantnejšou typografiou obsahuje drobný hravý detail v slove Parker :)
V centre nového brandingu od White Bear stojí motív štastnej kravy. Nejde však o marketingový balast ale realitou inšpirovaný koncept. Zvieratá z farmy žijú na otvorených pastvinách s dostatkom starostlivosti, ktorá okrem iného zahŕňa hudbu či škrabkanie chrbátov.
Každé mlieko Tom Parker Creamery je trochu iné a jednotlivé druhy pomáhajú odlíšiť ilustrované zvieratá na etikete, vždy s iným výjavom a farebnosťou v rámci siluety. Celú sériu tak drží pokope jednoduchý layout na bielom podklade, z ktorého výrazne vystupuje typografické logo s hravou ilustráciou.
zdroj: White Bear Studio