Toblerone má nové logo

Svetoznáma čokoláda, ktorá sa predáva od roku 1908, prichádza s aktualizáciou svojho brandingu.

Ten si vzali na starosť v britskej agentúre Bulletproof. V centre rebrandu stojí “staronový” logotyp, vychádzajúci z pôvodnej verzie z roku 1908. Update si v porovnaní s predchodcom zachováva siluetu, ktorú si okamžite spojíte so známym produktom a značkou, zároveň však pri bližšom pohľade ponúka viacero celkom zábavných detailov z minulosti – či už ide o vyosené stredy O ale aj celková koncentrácia hmoty písma v dolnej polovici. Okrem tradičného loga s obrysovou linkou a tieňovaním pribudol aj flat variant.

Pôvodné vs. nové

Inšpirácia originálnym logom

 

Plná verzia

 

Flat variant

Obzretie do minulosti kontrastuje s pestrou paletou. Novinkou je Tobler logo v skriptovom fonte, ktoré sa inšpiruje takisto v pôvodnom dizajne. V aplikáciách ho môžete často vidieť vychádzať mimo formát, čo pôsobí celkom efektne. Výsledkom je dobre namiešané prepojenie historických prvkov a súčasného dizajnu.

Typografia z loga je v brandingu používaná aj na tvorbu nadpisov a napríklad na webe Toblerone je skombinovaná s písmom Eagle s art-deco estetikou.

zdroj: Bulletproof, Toblerone

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Whisky s tetovaním? Škótska J&B s novým dizajnom

Oslavovať históriu značky možno rôznymi spôsobmi. Jedným z tých osvedčených sú nepochybne limitované edície. Produkt s jedinečným obalom v obmedzenom počte…
pokračovanie článku

Side project na dnes – Hybaj na surf!

Side projects, alebo veci, ktorým sa človek venuje, keď zhasne lampu na svojom pracovnom stole, som vždy považoval…