Toblerone má nové logo

Svetoznáma čokoláda, ktorá sa predáva od roku 1908, prichádza s aktualizáciou svojho brandingu.

Ten si vzali na starosť v britskej agentúre Bulletproof. V centre rebrandu stojí “staronový” logotyp, vychádzajúci z pôvodnej verzie z roku 1908. Update si v porovnaní s predchodcom zachováva siluetu, ktorú si okamžite spojíte so známym produktom a značkou, zároveň však pri bližšom pohľade ponúka viacero celkom zábavných detailov z minulosti – či už ide o vyosené stredy O ale aj celková koncentrácia hmoty písma v dolnej polovici. Okrem tradičného loga s obrysovou linkou a tieňovaním pribudol aj flat variant.

Pôvodné vs. nové

Inšpirácia originálnym logom

 

Plná verzia

 

Flat variant

Obzretie do minulosti kontrastuje s pestrou paletou. Novinkou je Tobler logo v skriptovom fonte, ktoré sa inšpiruje takisto v pôvodnom dizajne. V aplikáciách ho môžete často vidieť vychádzať mimo formát, čo pôsobí celkom efektne. Výsledkom je dobre namiešané prepojenie historických prvkov a súčasného dizajnu.

Typografia z loga je v brandingu používaná aj na tvorbu nadpisov a napríklad na webe Toblerone je skombinovaná s písmom Eagle s art-deco estetikou.

zdroj: Bulletproof, Toblerone

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mockup polo trička zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na realistický mockup polo trička. Vďaka nemu môžete svoje dizajny prezentovať spôsobom, ktorý…
pokračovanie článku

Nový rodinný animovaný seriál Chochmesovci

Už ste počuli o rodinke Chochmesovcov? Sú vtipní, trochu excentrickí a nikdy sa nenudia. Predovšetkým však ľudí naučia všetko o slušnom…
pokračovanie článku

Kachna hledá vejce

Máme volné místo na pozici grafika na full time v Brně. Pokud si myslíš, že mezi nás zapadneš a vyklube…