Na vrchnej polici
Komero je fínsky startup, ktorý je založený na myšlienke či presnejšie situácii, ktorú mnohí dobre poznáme. Moment, keď na konci dňa stojíte pred regálmi v obchode a hľadáte niečo, čo bude
– rýchle a jednoduché na prípravu
– s úžasnou chuťou
– zdravé.
Práve v tomto bode vstupuje Komero so sériou produktov, ktoré sa snažia tieto parametre napĺňať. Zaujímavý koncept v rámci nového rebrandingu pozdvihlo fínske štúdio Werklig na novú úroveň.
Identite ako aj obalom dominuje logo vyskladané výhradne z typografických surovín. Jednotlivé znaky názvu sú vyskladané tak, aby “dokonale vošli do kredenca”. Práve tento úložný priestor v kuchyni je vlastne názvom značky.
Nové logo zachováva ideu svojho predchodcu, ale prichádza s čistejším a dospelejším prevedením
Svieži dizajn s plnou chuťou
Výrazný FK Screamer s príjemnou dynamikou vyvažuje pätkový Cooper BT pre doplnkové informácie a komunikáciu. Hravú tonalitu rozvíjajú jednoduché ilustrácie v ležérnom štýle a jednej farbe. Celkovo je z pohľadu farebnej palety Komero dosť priamočiare.
Značka pracuje s tónmi zelenej, ktoré vychádzajú z logotypu, s niekoľkými akcentmi, ktoré vďaka tomuto nastaveniu dávajú dobre vyniknúť konkrétnym informáciám, napríklad na obaloch.
Tie sú dostupné v troch variantoch. Plastové vedierko, vanička s priehľadnou fóliou a do tretice box so zaujímavým tvarom, ktorý popri logu zaujme fotografiou ingrediencií v podobnej kompozícii.
zdroj: Werklig