Módny reťazec nedávno predstavil nové logo, ktoré okamžite vzbudilo vlnu ohlasov – či už pozitívnych alebo negatívnych. Hlavnou príčinou je pre niekoho prílišný kerning, vďaka čomu logo pôsobí extrémne stlačene. Za redizajnom stojí Baron & Baron.
Medzi jednotlivými znakmi, ktoré v minulosti oddeľoval celkom štedrý priestor, teraz prakticky neprejde ani zastrúhaný vlas. Nové písmo odkazuje na svojho predchodcu avšak prináša niekoľko zmien, okrem iného aj Didone a Rko s výraznejšie zakrivením.
Pôvodné logo
Osobitosť mu teda nemožno uprieť – toto logo určite pritiahne pozornosť. Je však otázne, či tým správnym spôsobom.
Čo hovoríte na nové logo ZARA?
Dajte nám vedieť v našej ankete! A ak chcete k logu povedať niečo viac, napíšte nám do komentárov.
[poll id=”39″]