Tesne – Zara má nové logo

Módny reťazec nedávno predstavil nové logo, ktoré okamžite vzbudilo vlnu ohlasov – či už pozitívnych alebo negatívnych. Hlavnou príčinou je pre niekoho prílišný kerning, vďaka čomu logo pôsobí extrémne stlačene. Za redizajnom stojí Baron & Baron.

Medzi jednotlivými znakmi, ktoré v minulosti oddeľoval celkom štedrý priestor, teraz prakticky neprejde ani zastrúhaný vlas. Nové písmo odkazuje na svojho predchodcu avšak prináša niekoľko zmien, okrem iného aj Didone a Rko s výraznejšie zakrivením.

Pôvodné logo

Osobitosť mu teda nemožno uprieť – toto logo určite pritiahne pozornosť. Je však otázne, či tým správnym spôsobom.

Čo hovoríte na nové logo ZARA?

Dajte nám vedieť v našej ankete! A ak chcete k logu povedať niečo viac, napíšte nám do komentárov.

[poll id=”39″]
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

34. SEMINÁŘ UGD: OBALOVÝ DESIGN

JAN ČINČERA HUB PRAHA 21. 11. 2013, 19:00 Seminář Jana Činčery je koncipován jako úvod do obalového designu pro grafické…
pokračovanie článku

Pantone projekt McDonald

V spolupráci s reklamnou agentúrou Leo Burnett v Dubaji, vydal McDonald sériu grafík inšpirovaných slávnymi farbami Pantone. Tri legendárne hamburgery, Cheeseburger, McChicken a samozrejme Big Mac.
pokračovanie článku

Balík drevených textúr zadarmo!

Načo chodiť po drevo do lesa, keď si ho môžete stiahnuť? Napríklad v rámci balíka Vintage Wood Textures z graphicburger.