Tajomstvo dobrého loga – workshop

Chceš sa naučiť navrhovať vizuálne silné, zapamätatelné a technicky použiteľné logo? Tak tento workshop je pre teba ako stvorený. Prvý zo série workshopov zameraných na tvorbu loga sa sústredí na najdôležitejší krok pri navrhovaní loga – na proces hľadania a rozvíjania silnej idei.

Pomocou interaktívnych hier, skicovania a osobných konzultácií si na konci workshopu odnesieš vypracovanú ideu loga, ktorá čaká už len na finalizáciu v grafickom programe.

Coworking Cvernovka, Račianska 78, 831 02 Bratislava, Slovenská republika
03. marca, 2018 | so | 14:00

Potrebné priniesť

  • Vlastný projekt, ku ktorému idete vytvárať logo
    (ak nemáte, tak určite kamarát alebo niekto v rodine má vlastný biznis, ktorý by si zaslúžil kvalitné logo)
  • smartfon alebo laptop (pomôže pri rešeršovaní na internete)
  • dobrú náladu a chuť byť kreatívny

Priebeh workshopu

  • Intro do teórie princípov tvorby loga
  • Casestudy úspešných lôg
  • Predstavenie jednotlivých tém účastníkov
  • Rešerš na internete
  • Interaktívne hry zamerané na hľadanie ideí a ich vizualizáciu
  • Skicovanie vlastného loga
  • Konzultácie počas procesu tvorby
  • Záverečná prezentácia prác


Čo si odnesieš?

  • Zažitý kreatívny proces tvorby loga
  • Vypracovanú ideu vlatsného loga
  • Manuál tvorby loga do vrecka


Kapacita: 10 osôb
Cena kurzu: 60 Eur

Na kurz je nutná registrácia cez Tickpo
https://tickpo.sk/detail/tajomstvo-dobreho-loga-329

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Diplomové práce 2015 – VŠVU

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave pozýva na verejné obhajoby a prezentácie diplomových prác tohtoročných magistrov končiacich v študijných programoch maľba,…
pokračovanie článku

Kreativní studio hledá ilustrátory

Jsme kreativní studio zabývající se tvorbou ilustrovaných vizuálů pro komerční, vzdělávací a zábavní oblasti jak pro tisk, tak pro…
pokračovanie článku

Najlepšie kampane zamerané na vážne témy

Reklamy väčšinou vznikajú s cieľom upriamiť pozornosť k produktu alebo službu, či jednoducho povedané – zarobiť peniaze. Sú však aj také,…
pokračovanie článku

Prácu štúdia Colmo ocenila WOLDA

Pražské štúdio získalo v súťaži zameranej na logá a vizuálne identitiy hneď dve ceny.