Aj takto kreatívne môže vyzerať kampaň slúchadiel JBL

Kreatívna agentúra Cheil sa postarala o skvelú kampaň pre JBL. Ide o print, ktorý komunikuje najsilnejšiu stránku slúchadiel – potláčanie okolitého hluku. Agentúra však využila neobyčajný spôsob, optickú ilúziu, ktorá sa pohrá s našou mysľou. Vďaka chytrému využitiu bielej plochy sa podarilo upriamiť pozornosť na slúchadlá. Súčasne však vizuály poukazujú aj na pocit blaženosti všetkým používateľom slúchadiel.

Od plačúcich detí cez štekajúce psy až po kričiace ženy – skvelá kompozícia kontrastov chaosu a pokoja. Neznesiteľný šum bol zablokovaný prázdnym miestom, ktoré predstavuje upokojujúci účinok slúchadiel JBL potláčajúcich hluk.

Kampaň bola natoľko úspešná, že získala 2 bronzové sošky levov na festivale v Cannes v kategórii Outdoor a Print.

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Stiahnite si Brilliant Branding Bundle

Dnes pre vás máme tip na tento balík prvkov, ktorý obsahuje množstvo zdrojov pre brandingové ale aj iné projekty.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Outer Sunset Brew

Díky minimalistickému přístupu, gradientu a teplým barvám, vám tento design plechovky pro kavárnu Outer Sunset Brew připomene oceánský vánek…
pokračovanie článku

Starodávné japonské umění půjčování si jako únik z reality lockdownu

V Japonsku existuje termín čínského původu zvaný Shakkei, který doslova znamená „vypůjčená krajina“ – princip začlenění krajiny pozadí do kompozice zahrady. Právě tento sentiment tvoří základ nejnovější série June Mineyama-Smithson Lockdown Mindscape.