Aj takto kreatívne môže vyzerať kampaň slúchadiel JBL

Kreatívna agentúra Cheil sa postarala o skvelú kampaň pre JBL. Ide o print, ktorý komunikuje najsilnejšiu stránku slúchadiel – potláčanie okolitého hluku. Agentúra však využila neobyčajný spôsob, optickú ilúziu, ktorá sa pohrá s našou mysľou. Vďaka chytrému využitiu bielej plochy sa podarilo upriamiť pozornosť na slúchadlá. Súčasne však vizuály poukazujú aj na pocit blaženosti všetkým používateľom slúchadiel.

Od plačúcich detí cez štekajúce psy až po kričiace ženy – skvelá kompozícia kontrastov chaosu a pokoja. Neznesiteľný šum bol zablokovaný prázdnym miestom, ktoré predstavuje upokojujúci účinok slúchadiel JBL potláčajúcich hluk.

Kampaň bola natoľko úspešná, že získala 2 bronzové sošky levov na festivale v Cannes v kategórii Outdoor a Print.

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tvorba loga – krok za krokom

Niekedy môže byť celkom zaujímavé sledovať dizajnéra pri práci. Napríkald pri tvorbe loga. Málokomu sa však podarí sledovať…
pokračovanie článku

Pohyblivá inšpirácia: Quarantine Loops

Dnešné pokračovanie pohyblivej inšpirácie prináša slučkové animácie, ktoré vtipným spôsobom dokumentujú fragmenty našej reality s ohľadom na súčasnú situáciu a život s koronavírusom.
pokračovanie článku

Mysteries of the Deep

Design Activity se nedávno spojili se společností Lidl UK, aby vytvořili identitu značky a design obalů pro nejnovější nabídku…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Bagra

Originální vzory využívající ilustrativní styl tradičních tkanin, zvyšují autentičnost značky a demonstrují sílu chuti uvnitř každé láhve vína. Tento…