Aj takto kreatívne môže vyzerať kampaň slúchadiel JBL

Kreatívna agentúra Cheil sa postarala o skvelú kampaň pre JBL. Ide o print, ktorý komunikuje najsilnejšiu stránku slúchadiel – potláčanie okolitého hluku. Agentúra však využila neobyčajný spôsob, optickú ilúziu, ktorá sa pohrá s našou mysľou. Vďaka chytrému využitiu bielej plochy sa podarilo upriamiť pozornosť na slúchadlá. Súčasne však vizuály poukazujú aj na pocit blaženosti všetkým používateľom slúchadiel.

Od plačúcich detí cez štekajúce psy až po kričiace ženy – skvelá kompozícia kontrastov chaosu a pokoja. Neznesiteľný šum bol zablokovaný prázdnym miestom, ktoré predstavuje upokojujúci účinok slúchadiel JBL potláčajúcich hluk.

Kampaň bola natoľko úspešná, že získala 2 bronzové sošky levov na festivale v Cannes v kategórii Outdoor a Print.

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Čas na mliečnu desiatu – identita Mr. Milk

Trochu negativity nemusí byť vždy na škodu. Dizajnér Justin Ross Tolentino z kalifornského San Francisca sa v rámci školského projektu…
pokračovanie článku

Balík Summertime icons zadarmo

Leto sa pomaly blíži a tak sa vám možno zíde tento balík ikoniek v ilustrovanom štýle, ktoré spája práve letná…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Whistle Blower Tea Co.

Jako rostoucí společnost na přeplněném trhu, Whistler Blower Tea Co. chtěli vyniknout jako prémiový čaj se značkou, která…