Aj takto kreatívne môže vyzerať kampaň slúchadiel JBL

DD1V6QQVYAEqdvc - Aj takto kreatívne môže vyzerať kampaň slúchadiel JBL

Kreatívna agentúra Cheil sa postarala o skvelú kampaň pre JBL. Ide o print, ktorý komunikuje najsilnejšiu stránku slúchadiel – potláčanie okolitého hluku. Agentúra však využila neobyčajný spôsob, optickú ilúziu, ktorá sa pohrá s našou mysľou. Vďaka chytrému využitiu bielej plochy sa podarilo upriamiť pozornosť na slúchadlá. Súčasne však vizuály poukazujú aj na pocit blaženosti všetkým používateľom slúchadiel.

JBL noise cancelling headphones Branding in Asia 1 - Aj takto kreatívne môže vyzerať kampaň slúchadiel JBL

Od plačúcich detí cez štekajúce psy až po kričiace ženy – skvelá kompozícia kontrastov chaosu a pokoja. Neznesiteľný šum bol zablokovaný prázdnym miestom, ktoré predstavuje upokojujúci účinok slúchadiel JBL potláčajúcich hluk.

JBL noise cancelling headphones Branding in Asia 2 - Aj takto kreatívne môže vyzerať kampaň slúchadiel JBL

Kampaň bola natoľko úspešná, že získala 2 bronzové sošky levov na festivale v Cannes v kategórii Outdoor a Print.

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
cover 380x220 - May Bundle so zľavou 96%
pokračovanie článku

May Bundle so zľavou 96%

Dnes pre vás máme tip na nový májový Bundle, ktorý aktuálne môžete nájsť na portáli Hungry JPEG. Čo…
AbsolutxPantone10 380x220 - Absolut fľaše v PANTONE odtieňoch
pokračovanie článku

Absolut fľaše v PANTONE odtieňoch

Ako by asi vyzeralo spojenie PANTONE a Absolut? Odpoveď na túto otázku vám môže dať projekt grafického dizajnéra, ktorý…