Stratégia značky a dizajn – ako spolu súvisia? Online workshop Dve Lamy

Malá lokálna značka nepotrebuje strategicky myslieť. Vizuál značky nesúvisí so stratégiou. Máte pocit, že tieto vyjadrenia sú hlúposti? Máte pravdu. Prečo je stratégia dôležitá na každej úrovni a ako je prepojená s vizuálom značky vám porozprávame spolu s odborníkom na túto oblasť – Jurajom Šlesarom – marketingovým manažérom Martinusu.

6. máj, 2021 | 19:00

Prednáška bude prebiehať online prostredníctvom Zoom-u v priateľskej a uvoľnenej atmosfére. Ako vždy :)

Na tejto prednáške sa dozviete:

  • Ako prebieha proces tvorby stratégie značky?
  • V akom štádiu tvorby značky sa vytvára stratégia?
  • Čo všetko obsahuje stratégia značky?
  • Na čo myslieť pri tvorbe stratégie?
  • Aký je rozdiel medzi stratégiou malej a veľkej značky?
  • Čo v rámci stratégie značky je užitočné aj pre malú firmu a väčšinou sa na to zabúda?
  • Ako súvisí stratégia značky s jej vizualitou?
  • Príklady z praxe ako sa stratégia značky pretavila vo vizuálnu identitu.

Tešíme sa, že pozvanie na tento event prijal aj odborník na slovo vzatý – Juraj Šlesar. Juraj viac ako 10 rokov pôsobí v Martinuse, kde začínal ako chief editor. Neskôr pôsobil na pozícii community managera. Na starosti mal manažment sociálnych médií, PR aktivity a email marketing. Aktuálne už rok a pol pôsobí ako marketingový manažér, ktorý vedie marketingové oddelenie Martinusu. Okrem toho príležitostne pomáha s marketingom aj iným spoločnostiam, agentúram a jednotlivcom.

Prednášku Stratégia značky a dizajn – ako spolu súvisia? odporúčame začínajúcim dizajnérom, ktorí chcú ísť pri tvorbe značky viac do hĺbky a malým značkám.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Astropad Studio dorazí aj na Windows

Obľúbená mirroring aplikácia pre Mac je aktuálne dostupná na testovanie aj na konkurenčnej platforme.
pokračovanie článku

Beer by Netflix (studentský projekt)

Jedná se o univerzitní projekt, kdy zadáním bylo vybrat značku a navrhnout obal pro jedlý produkt, který by mohla značka…
pokračovanie článku

Lego prestavuje svet

Je to prvá brand kampaň od 80. rokov. V jej centre stojí dobrodružný film, ktorý vznikol pod taktovkou oceňovaných tvorcov…
pokračovanie článku

Karty inšpirované kultovými filmami

Londýnska kreatívna agentúra Human After All vytvorila balíček kariet, ktorý namiesto tradičných motívov využíva ikonické postavy z filmov.