14e80e38225229.589067eb735bf 580x326 - Opera predstavila nové logo

Opera predstavila nové logo

Jeden z top 5 prehliadačov nedávno odhalil novú podobu svojho loga. Za jeho podobou stojí nórska kreatívna agentúra Anti.

Cieľom bolo vytvoriť identitu, ktorá bude lepšie reflektovať prostredie digitálu, v ktorom značka pôsobí. Zároveň spolu s novým logom prišla Opera aj s novým claimom “Do More”, ktorý odkazuje na aspekt prehliadača, ktorý poskytuje svojim používateľom viac obsah s využitím menšieho objemu dát.

Výsledkom rebrandingu je logo, ktoré nie je už orientované typograficky. Nová vizualita predstavuje portál, cez ktorý sú dáta komprimované a opätovne uvoľnené na druhej strane v podobe obsahu.

bf3c0838225229.58921daff12afef3fc938225229.58921db00253aa8628b38225229.5892f094899d7

 

Samotné logo v rámci systému identity sprevádza viacero vizuálov, ktoré komunikujú špecifický benefit značky.

25ec5f38225229.5759810560a306ef7a338225229.5759810563b3495ad1e38225229.57598105625ad

Pozrite sa aj na prezentačné video, zverejnené k novej identite:

Ako sa vám nové logo páči?

  • Pozretí5418

pridaj komentár