Opera predstavila nové logo

Jeden z top 5 prehliadačov nedávno odhalil novú podobu svojho loga. Za jeho podobou stojí nórska kreatívna agentúra Anti.

Cieľom bolo vytvoriť identitu, ktorá bude lepšie reflektovať prostredie digitálu, v ktorom značka pôsobí. Zároveň spolu s novým logom prišla Opera aj s novým claimom “Do More”, ktorý odkazuje na aspekt prehliadača, ktorý poskytuje svojim používateľom viac obsah s využitím menšieho objemu dát.

Výsledkom rebrandingu je logo, ktoré nie je už orientované typograficky. Nová vizualita predstavuje portál, cez ktorý sú dáta komprimované a opätovne uvoľnené na druhej strane v podobe obsahu.

bf3c0838225229.58921daff12af ef3fc938225229.58921db00253a a8628b38225229.5892f094899d7

 

Samotné logo v rámci systému identity sprevádza viacero vizuálov, ktoré komunikujú špecifický benefit značky.

25ec5f38225229.5759810560a30 6ef7a338225229.5759810563b34 95ad1e38225229.57598105625ad

Pozrite sa aj na prezentačné video, zverejnené k novej identite:

Ako sa vám nové logo páči?

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Magisterské diplomové práce 2013

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave, Ministerstvo kultúry SR a Národné osvetové centrum Vás srdečne pozýva na výstavu Magisterské diplomové práce 2013.
pokračovanie článku

Instagram testuje skrývanie lajkov

Po novom by mohli byť počty lajkov viditeľné iba pre autorov príspevku. Krok má odvrátiť pozornosť používateľov od…
pokračovanie článku

Ilustrovaný katalóg počítačových vírusov

Kreatívna amsterdamská hlava Bas van de Poel sa vo svojom projekte rozhodol spracovať jednu z najdeštruktívnejších vecí počítačovej histórie, tou najtvorivejšou…
pokračovanie článku

Kaleidoskopické umenie od Douglasa Hoekzema

Miamský umelec Douglas Hoekzema, tiež známy ako Hoxxoh vytvoril neuveriteľné a úžasne vyzerajúce nástenné maľby. Vrstvil na seba rôzne…