Opera predstavila nové logo

Jeden z top 5 prehliadačov nedávno odhalil novú podobu svojho loga. Za jeho podobou stojí nórska kreatívna agentúra Anti.

Cieľom bolo vytvoriť identitu, ktorá bude lepšie reflektovať prostredie digitálu, v ktorom značka pôsobí. Zároveň spolu s novým logom prišla Opera aj s novým claimom “Do More”, ktorý odkazuje na aspekt prehliadača, ktorý poskytuje svojim používateľom viac obsah s využitím menšieho objemu dát.

Výsledkom rebrandingu je logo, ktoré nie je už orientované typograficky. Nová vizualita predstavuje portál, cez ktorý sú dáta komprimované a opätovne uvoľnené na druhej strane v podobe obsahu.

bf3c0838225229.58921daff12af ef3fc938225229.58921db00253a a8628b38225229.5892f094899d7

 

Samotné logo v rámci systému identity sprevádza viacero vizuálov, ktoré komunikujú špecifický benefit značky.

25ec5f38225229.5759810560a30 6ef7a338225229.5759810563b34 95ad1e38225229.57598105625ad

Pozrite sa aj na prezentačné video, zverejnené k novej identite:

Ako sa vám nové logo páči?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Slovenský dizajn je živý a aktívny

Do 13. ročníka súťaže Národná cena za komunikačný dizajn 2016 sa zaregistroval rekordný počet prihlášok. Rozhodnutie sústrediť sa tento…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Vueltabajo

„Pokaždé, když cítím méně, zapamatuji si toho mnohem víc…,“ podle slov Julia Cortázara. Jaké štěstí by bylo, kdybychom…
pokračovanie článku

iPhone, kúsok papiera a umelecký kúsok

Použitím ničoho okrem iPhonu, papiera a jeho predstavivosti, umelec tvoriaci v Jahannesburgu Anshuman Gosh vytvoril bizarné a farebné obrázky a zdieľa ich…