Opera predstavila nové logo

Jeden z top 5 prehliadačov nedávno odhalil novú podobu svojho loga. Za jeho podobou stojí nórska kreatívna agentúra Anti.

Cieľom bolo vytvoriť identitu, ktorá bude lepšie reflektovať prostredie digitálu, v ktorom značka pôsobí. Zároveň spolu s novým logom prišla Opera aj s novým claimom “Do More”, ktorý odkazuje na aspekt prehliadača, ktorý poskytuje svojim používateľom viac obsah s využitím menšieho objemu dát.

Výsledkom rebrandingu je logo, ktoré nie je už orientované typograficky. Nová vizualita predstavuje portál, cez ktorý sú dáta komprimované a opätovne uvoľnené na druhej strane v podobe obsahu.

bf3c0838225229.58921daff12af ef3fc938225229.58921db00253a a8628b38225229.5892f094899d7

 

Samotné logo v rámci systému identity sprevádza viacero vizuálov, ktoré komunikujú špecifický benefit značky.

25ec5f38225229.5759810560a30 6ef7a338225229.5759810563b34 95ad1e38225229.57598105625ad

Pozrite sa aj na prezentačné video, zverejnené k novej identite:

Ako sa vám nové logo páči?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ekoplagát v Žiline stále kráča ďalej

Na jeseň tohto roku sa v Žiline uskutoční už 13. ročník Ekoplagátu, medzinárodného trienále, ktoré predstavuje širokej verejnosti najnovšie trendy…
pokračovanie článku

Taška ako MockUP zadarmo

Stiahnite si zadarmo ľahko použiteľný MockUp nákupnej tašky vo formáte PSD.