Malá lokálna značka nepotrebuje strategicky myslieť. Vizuál značky nesúvisí so stratégiou. Máte pocit, že tieto vyjadrenia sú hlúposti? Máte pravdu. Prečo je stratégia dôležitá na každej úrovni a ako je prepojená s vizuálom značky vám porozprávame spolu s odborníkom na túto oblasť – Jurajom Šlesarom – marketingovým manažérom Martinusu.
6. máj, 2021 | 19:00
Prednáška bude prebiehať online prostredníctvom Zoom-u v priateľskej a uvoľnenej atmosfére. Ako vždy :)
Na tejto prednáške sa dozviete:
- Ako prebieha proces tvorby stratégie značky?
- V akom štádiu tvorby značky sa vytvára stratégia?
- Čo všetko obsahuje stratégia značky?
- Na čo myslieť pri tvorbe stratégie?
- Aký je rozdiel medzi stratégiou malej a veľkej značky?
- Čo v rámci stratégie značky je užitočné aj pre malú firmu a väčšinou sa na to zabúda?
- Ako súvisí stratégia značky s jej vizualitou?
- Príklady z praxe ako sa stratégia značky pretavila vo vizuálnu identitu.
Tešíme sa, že pozvanie na tento event prijal aj odborník na slovo vzatý – Juraj Šlesar. Juraj viac ako 10 rokov pôsobí v Martinuse, kde začínal ako chief editor. Neskôr pôsobil na pozícii community managera. Na starosti mal manažment sociálnych médií, PR aktivity a email marketing. Aktuálne už rok a pol pôsobí ako marketingový manažér, ktorý vedie marketingové oddelenie Martinusu. Okrem toho príležitostne pomáha s marketingom aj iným spoločnostiam, agentúram a jednotlivcom.
Prednášku Stratégia značky a dizajn – ako spolu súvisia? odporúčame začínajúcim dizajnérom, ktorí chcú ísť pri tvorbe značky viac do hĺbky a malým značkám.