Zápisníky oslavujú 100-rokov s Coca-Colou

Coca-Cola oslavuje sté výročie uvedenie ikonickej fľaše, ku gratulantom sa pridáva aj Moleskine.Populárne zápisniky sú azda najznámejšie práve pre svoje ikonické čierne verzie. Nemenej obľúbené a vyhľadávané sú však aj špeciálne, limitované edície, ktoré Moleskine vydáva pri zvláštnych príležitostiach. A storočnica Coca-Cola sklenenej fľaše s nezameniteľným skleným reliéfom takou nepochybne je.

Výrobca notesov sa spojil s umelcami, dizajnérmi a ilustrátormi a všetci svorne spolupracovali na projekte s názvom Coca-Cola Mash-Up. O čo vlastne šlo?

V skratke by sa to dalo zhrnúť do hesla zápisník ako kreatívne ihrisko. Obálky jednotlivých Moleskinov totiž výborne poslúžili kreatívnym a šikovným ľuďom, ktorí dostali dostatok priestoru na realizáciu. Výsledkom ich tvorivého procesu bolo päť dizajnov, ktoré sa dostali až do spomínanej limitovanej edície.

Jednotlivé kúsky si samozrejme môžete pozrieť nižšie.

5 4 3 2

Limitovaná edícia je obmedzená na náklad 5 000 kusov, a viac o nej sa dozviete na oficiálnom webe Moleskine.

 

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Zbierka ilustrácií mesta z iného uhla pohľadu

Kurdský ilustrátor Tishk Barzanji vytvára surrealistické ilustrácie s vlastným príbehom. Magické zákutia krajiny v pastelových farbách, pričom kladie dôraz na…
pokračovanie článku

Potřebuje freelancer logo?

Narovinu. Odpověď na tuto otázku se u mě v čase proměnila z dříve poměrně jasného ANO až k téměř definitivnímu NE. Prozkoumal…
pokračovanie článku

Boombon – energie na cesty

Boombon je revoluční produkt mladého podnikatele Martina Kumpela. Byl vytvořen v reakci na nebezpečnou epizodu mikrospánku, kterou zažil na své noční cestě z dovolené.