Značka, ktorá začínala na obchodných uliciach Británie pred tridsiatimi rokmi, má dnes týždenne milióny zákazníkov v 24 krajinách. Okrem aktualizovaného loga prešla zmenou aj celková komunikácia značky ako výber a používanie grafických prvkov, práca s fotografiou a podobne.
Predchádzajúce logo v mdlých odtieňoch (najmä v modrej časti loga) a navyše s prílepkom .com pôsobilo veľmi lacno a značka evokovala skôr sezónny výpredaj. Najmä pri jednej z kľúčových aplikácií na priečelí obchodu.
Staré vs. nové
Nástupca pôvodného loga napráva viacero z týchto neduhov. Odstránenie doménovej koncovky, saturovanie palety a vyladenie typografie, kde sú po novom obe slová z názvu rovnocenné, pomáhajú značke pôsobiť viac súčasne.
V centre pozornosti novej identity od venturethree stojí dvojica pruhov, ktoré sú pritomné nielen v logu samotnom ale aj v komunikačných vizuáloch či na vývesných štítoch kamenných obchodov. Modrý a červený prúžok má odkazovať na rovnocennosť, ktorú podľa značky možno dosahovať prostredníctvom športu.
zdroj: venturethree