Desigual je odteraz… .laugiseD?

Módna značka nedávno aktualizovala svoje logo. A to celkom neobvyklým spôsobom.

Menej je niekedy viac

Nové logo rozvíja ideu zo svojho predchodcu, v ktorom bolo prítomné zrkadlovo obrátené “s”. Po novom sa okolo horizontálne obrátili “na druhý bok” všetky písmená z názvu. Interne realizovaný redizajn značka vníma ako bezprecedentný a inovatívny v zmysle prvého logotypu na svete, ktorý je permanentne reverzný.

Myšlienka zrkadlovo otočeného loga je možno rebelská, ale na druhej strane decentné a menej nápadné “s” malo v určitom zmysle väčšiu iskru a dávalo logu ten správny šmrnc a vtip. Pretože, keď otočíte celé slovo, je tento vtip zrejmý už z kilometra a stráca sa to napätie a prvok prekvapenia, ktorý by v logu s takouto ideou nemal chýbať.

Pôvodné logo

 

 

 

 

 

Nové logo

 

Skvelé pozadie pre selfie

Nové logo okrem zrkadlenia prichádza aj s novým písmom, ktoré je využívané aj v komunikácii textov a sloganov. Ktoré sú, mimochodom, tiež vysádzané zrkadlovo. Skrátka v duchu hneď prvého “Stop making sense.” Treba ale uznať, že toto riešenie skvele vyznie v rámci selfie záberov, kedy reverzné nápisy “start making sense”.

Spustenie novej identity sprevádza kampaň, na ktorej značka spolupracovala s holandským We are Pi. Tej dominujú už spomínané slogany, či logo na podklade čierneho pásu, pod ktorým sú patterny v základných farbách. Celkový dojem je tak trochu generický a človek má pocit, že to tak nejak už videl.

Čo hovoríte na redizajn vy? Páči sa vám? Zaujal vás nápad?

 

zdroj:  desigual.com, underconsideration.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Video: Príbeh Adobe Illustrator

Illustrator tento rok oslavuje významné jubileum. Presne pred 30 rokmi ho totiž prvýkrát predstavili verejnosti. Pozrite si jeho…
pokračovanie článku

Mockupy pre logá na rôznych materiáloch

Logo nikdy nie je iba kúskom grafiky na bielom pozadí. Pri tvorbe vizuálnych identít je dobré myslieť na rôzne kontexty, situácie a materiály do ktorých a na ktoré sa tento prvok môže dostať. A pre lepšiu predstavu a zhmotnenie loga v prezentácii vám môžu poslúžiť tieto mockupy.
pokračovanie článku

Tajomstvo dobrého loga – workshop

Chceš sa naučiť navrhovať vizuálne silné, zapamätatelné a technicky použiteľné logo? Tak tento workshop je pre teba ako stvorený.…