Desigual je odteraz… .laugiseD?

Módna značka nedávno aktualizovala svoje logo. A to celkom neobvyklým spôsobom.

Menej je niekedy viac

Nové logo rozvíja ideu zo svojho predchodcu, v ktorom bolo prítomné zrkadlovo obrátené “s”. Po novom sa okolo horizontálne obrátili “na druhý bok” všetky písmená z názvu. Interne realizovaný redizajn značka vníma ako bezprecedentný a inovatívny v zmysle prvého logotypu na svete, ktorý je permanentne reverzný.

Myšlienka zrkadlovo otočeného loga je možno rebelská, ale na druhej strane decentné a menej nápadné “s” malo v určitom zmysle väčšiu iskru a dávalo logu ten správny šmrnc a vtip. Pretože, keď otočíte celé slovo, je tento vtip zrejmý už z kilometra a stráca sa to napätie a prvok prekvapenia, ktorý by v logu s takouto ideou nemal chýbať.

Pôvodné logo

 

 

 

 

 

Nové logo

 

Skvelé pozadie pre selfie

Nové logo okrem zrkadlenia prichádza aj s novým písmom, ktoré je využívané aj v komunikácii textov a sloganov. Ktoré sú, mimochodom, tiež vysádzané zrkadlovo. Skrátka v duchu hneď prvého “Stop making sense.” Treba ale uznať, že toto riešenie skvele vyznie v rámci selfie záberov, kedy reverzné nápisy “start making sense”.

Spustenie novej identity sprevádza kampaň, na ktorej značka spolupracovala s holandským We are Pi. Tej dominujú už spomínané slogany, či logo na podklade čierneho pásu, pod ktorým sú patterny v základných farbách. Celkový dojem je tak trochu generický a človek má pocit, že to tak nejak už videl.

Čo hovoríte na redizajn vy? Páči sa vám? Zaujal vás nápad?

 

zdroj:  desigual.com, underconsideration.com

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Typografická šesťročnica zaznamenaná v knihe

Nemecký dizajnér Hannes von Döhren, vydal zbierku, zaznamenávajúcu všetky písma, ktoré vytvoril počas posledných šiestich rokov vo svojom…
pokračovanie článku

Limitovaná černá edice rumu Karukera

Tento rok přinesl velký úspěch rumu Karukera. Vznikla limitovaná edice Black edition Alligator obsahující pouze 3500 kusů lahví.…