Space for ideas – Guardian predstavil novú identitu

Update vizuálu sa má dotknúť tak printu, webu ako aj appky. Nové logo prichádza hneď s niekoľkými zmenami. Aktualizované písmo, odlišná kompozícia a zmenou je v neposlednom rade aj použitie veľkých písmen v oboch slovách.

Logo je po novom ostrejšie, opticky vyššie a jeho proporcie sa odlišujú výraznejšie ako to bolo v prípade predošlého loga. Práve iniciály dodávajú názvu značky dojem novinových titulkov.

Farebnosť taktiež prešla premenou – od odtieňov modrej k výraznej čiernej na bielom podklade.

Pôvodné logo

Nové logo

 

Kľúčovým claimom je v prípade redizajnu myšlienka “space for ideas” teda priestor pre nápady a nové myšlienky:

Ako sa vám páči aktuálny redizajn identity The Guardian?

 

zdroj: underconsideration.com

     itsnicethat.com

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Aha, pekná kniha o výšivkách!

Možno ste o nej už počuli, možno nie. Kniha šikovnéh slovenského dizajnéra Tomáša Kompaníka má zaujímavý názov i tému. Volá…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – JOY

Tento projekt vznikl jako takové malé cvičení pro fiktivní značku JOY, která je zaměřená na produkci a prodej dětských…
pokračovanie článku

Mockup bilbordu zadarmo!

Na graphicburger aktuálne nájdete aj tento mockup bilbordu. Môžete prostredníctvom neho prezentovať svoje práce týkajúce sa napríklad reklamnej…