Space for ideas – Guardian predstavil novú identitu

Update vizuálu sa má dotknúť tak printu, webu ako aj appky. Nové logo prichádza hneď s niekoľkými zmenami. Aktualizované písmo, odlišná kompozícia a zmenou je v neposlednom rade aj použitie veľkých písmen v oboch slovách.

Logo je po novom ostrejšie, opticky vyššie a jeho proporcie sa odlišujú výraznejšie ako to bolo v prípade predošlého loga. Práve iniciály dodávajú názvu značky dojem novinových titulkov.

Farebnosť taktiež prešla premenou – od odtieňov modrej k výraznej čiernej na bielom podklade.

Pôvodné logo

Nové logo

 

Kľúčovým claimom je v prípade redizajnu myšlienka “space for ideas” teda priestor pre nápady a nové myšlienky:

Ako sa vám páči aktuálny redizajn identity The Guardian?

 

zdroj: underconsideration.com

     itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mozilla mení logo – s pomocou komunity

Spoločnosť sa rozhodla svoj nový vizuál konzultovať s verejnosťou. Tej predložila sedem návrhov, na ktoré by rada počula názor.…
pokračovanie článku

5 spôsobov, ako vzbudiť u vašej dcéry záujem o vedu

Medzinárodný deň žien a dievčat vo vede sa na celom svete oslavuje 11. februára. Je to dobrá príležitosť zamyslieť sa nad budúcnosťou vašej dcéry. Čo môžete urobiť, aby kariéra v technike alebo informatike bola pre ňu rovnako prirodzenou voľbou ako štúdium humanitných vied?
pokračovanie článku

ChildLine – First Step

Buck, dizajnérsky zameraná produkčná spoločnosť, prišla nedávno s novým animovaným filmom venujúcim sa chúlostivej téme – sexuálnemu zneužívaniu detí.…