Space for ideas – Guardian predstavil novú identitu

Update vizuálu sa má dotknúť tak printu, webu ako aj appky. Nové logo prichádza hneď s niekoľkými zmenami. Aktualizované písmo, odlišná kompozícia a zmenou je v neposlednom rade aj použitie veľkých písmen v oboch slovách.

Logo je po novom ostrejšie, opticky vyššie a jeho proporcie sa odlišujú výraznejšie ako to bolo v prípade predošlého loga. Práve iniciály dodávajú názvu značky dojem novinových titulkov.

Farebnosť taktiež prešla premenou – od odtieňov modrej k výraznej čiernej na bielom podklade.

Pôvodné logo

Nové logo

 

Kľúčovým claimom je v prípade redizajnu myšlienka “space for ideas” teda priestor pre nápady a nové myšlienky:

Ako sa vám páči aktuálny redizajn identity The Guardian?

 

zdroj: underconsideration.com

     itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Jigsaw Cuit

Jigsaw Biscuit vnáší nový styl do koloběhu občerstvení. Jídlu totiž přináší různé kombinace chutí, které vás jen napadnou.…
pokračovanie článku

Světové písmo Avenir Next World staví na odkazu Adriana Frutigera

Avenir je velmi oblíbeným geometrickým bezpatkovým písmem, ba dokonce patří k těm nejslavnějším na světě. Původně navržený Adrianem Frutigerem v roce 1988, znovu vzkříšen v roce 2002 švýcarským designérem písma Akirem Kobayashim. O dvě desetiletí později, pět let po Frutigerově smrti, vydal Kobaysashi svou nejnovější aktualizace Avenir Next World.