Solbake – hravý branding pre novú pekáreň

Vizuálna identita stojí na pár elementoch, ktoré však vo výsledku tvoria osviežujúci mix s ľudským dojmom.

Ideový koncept, ktorý v rámci identity vytvoril Lung-Hao Chiang, sa inšpiruje jednak kysnutím cesta či chlebom ale aj vychádzajúcim slnkom. Táto kombinácia do brandingu vnáša motív tepla, slnečných lúčov a asociáciu s čerstvo upečeným chlebom.

Jednoduché abstraktné tvary v príjemnej oranžovej, umiestnené na bielom alebo čiernom podklade sú inak doplnené iba stručnou typografiou (primárne názvom pekárne) a občas ilustráciami v podobne organickom štýle. Abstrakcia však dobre funguje aj v kombinácii s fotkou, ktorú dotvára.

Viac projektov art directora a dizajnéra Lung-Hao Chianga nájdete na jeho Behance.

zdroj: Behance

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Typografické faux pas – webinar

Poďme sa porozprávať o grafickom dizajne. Tentokrát stíhame, netlačí ma deadline. Druhý diel bude venovaný najčastejším typografickým chybám. Porozprávam o tom, ako správne graficky zalomiť aj tie najmenšie detaily.
pokračovanie článku

Vyšel nový Font 194!

Na co se můžete těšit v jarním čísle časopisu? Kromě hlavního tématu, kterým je tentokrát CI rozhlasových stanic, jsou to články a rozhovory ze světa grafického designu, fotografie, ilustrace či polygrafie a věnuje se mimo jiné také signmakingu…