Solbake – hravý branding pre novú pekáreň

Vizuálna identita stojí na pár elementoch, ktoré však vo výsledku tvoria osviežujúci mix s ľudským dojmom.

Ideový koncept, ktorý v rámci identity vytvoril Lung-Hao Chiang, sa inšpiruje jednak kysnutím cesta či chlebom ale aj vychádzajúcim slnkom. Táto kombinácia do brandingu vnáša motív tepla, slnečných lúčov a asociáciu s čerstvo upečeným chlebom.

Jednoduché abstraktné tvary v príjemnej oranžovej, umiestnené na bielom alebo čiernom podklade sú inak doplnené iba stručnou typografiou (primárne názvom pekárne) a občas ilustráciami v podobne organickom štýle. Abstrakcia však dobre funguje aj v kombinácii s fotkou, ktorú dotvára.

Viac projektov art directora a dizajnéra Lung-Hao Chianga nájdete na jeho Behance.

zdroj: Behance

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Pripravené do tlače – workshop

Priatelia DIZAJNÉRI, pozývame vás na workshop: Pripravené do tlače s Pavlom Kordošom, renomovaným odborníkom.
pokračovanie článku

Whisky s tetovaním? Škótska J&B s novým dizajnom

Oslavovať históriu značky možno rôznymi spôsobmi. Jedným z tých osvedčených sú nepochybne limitované edície. Produkt s jedinečným obalom v obmedzenom počte…