Solbake – hravý branding pre novú pekáreň

Vizuálna identita stojí na pár elementoch, ktoré však vo výsledku tvoria osviežujúci mix s ľudským dojmom.

Ideový koncept, ktorý v rámci identity vytvoril Lung-Hao Chiang, sa inšpiruje jednak kysnutím cesta či chlebom ale aj vychádzajúcim slnkom. Táto kombinácia do brandingu vnáša motív tepla, slnečných lúčov a asociáciu s čerstvo upečeným chlebom.

Jednoduché abstraktné tvary v príjemnej oranžovej, umiestnené na bielom alebo čiernom podklade sú inak doplnené iba stručnou typografiou (primárne názvom pekárne) a občas ilustráciami v podobne organickom štýle. Abstrakcia však dobre funguje aj v kombinácii s fotkou, ktorú dotvára.

Viac projektov art directora a dizajnéra Lung-Hao Chianga nájdete na jeho Behance.

zdroj: Behance

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Set vektorových máp za 19 dolárov!

Dnes pre vás máme tip na balík vektorových máp, ktoré sa skvele hodia pre tvorbu rôznych infografík.
pokračovanie článku

Soutěž Talent designu startuje svůj 7. ročník

Mezinárodní soutěž Talent designu 2016 odstartovala svůj sedmý ročník. Od 16. 11. 2015 mohou tak kreativci posílat své soutěžní návrhy,…