Skvelá ruská kampaň: Fľaša vína, ktorá zobrazuje dôsledky nezodpovedného pitia

Rusi patria medzi najväčších konzumentov alkoholu a táto kampaň chce poukázať na jeho zodpovednú konzumáciu. Za kampaňou s názvom Don’t Reach the Bottom stoja kreatívci z Y&R  a ruský distribútor vína Simple Wine.

Kampaň pozostáva z 1000 fliaš vína, ktoré zobrazujú príbeh s témou nezodpovednej konzumácie alkoholu. Fľaša odkrýva príbeh postupne – pri každom odliatí vína sa zobrazí nový obrázok. Pri dosiahnutí dna je kompletný celý príbeh. Tu sa končí celý dej a nachádzame tu pointu celej kampane – teda to, čo dokáže spôsobiť nadmerná a nezodpovedná konzumácia alkoholu.

Tvorcovia sa snažili pôsobiť viac sociálne ako, aby kampaňou zapôsobili. Nechceli ľudí vyľakať alebo ich šokovať, chceli upozorniť na sociálny problém, ktorý sa týka celého sveta, nielen Ruska. Skvelí spôsob ako donútiť ľudí, aby sa zamysleli nad danou problematikou.

zdroj: It’s Nice That

2 comments
  1. …Tvorcovia sa snažili pôsobiť viac sociálne ako, aby kampaňou zapôsobili. Nechceli ľudí vyľakať alebo ich šokovať, chceli upozorniť na sociálny problém, ktorý sa týka celého sveta, nielen Ruska. Skvelí spôsob ako donútiť ľudí, aby sa zamysleli nad danou problematikou….Je to kampaň a limit 1000ks je určite o biznise, nie to ešte o oslovení ostatného sveta. Nápad je len oprášený. Páčia sa mi inovácie nápadov ale ten reklamné chválospevy – veď sem chodia hlavne ľudia z branže.

    Jaro, Nitra

Napísať odpoveď pre Jaro Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ubisoft predstavil nové logo

Herná spoločnosť prichádza s aktualizáciou svojou vizuálnej identity. Dojmy sú však rozpačité.
pokračovanie článku

Dokonalá pocta starej typografii

Dnes vám ponúkame ukážku práce, ktorá sa len tak nevidí. Prepracovanosť a detaily, ktoré obsahuje Imaginarium od Antona Burmistrova…