Depaul Slovensko má 15 rokov a novú kampaň od Elite

Jediné želanie. Tak sa volá nový koncept komunikácie, ktorá prináša web, videá a vizuály s dôležitou a aktuálnou témou.

Depaul Slovensko je nezisková organizácia, ktorá ponúka ľuďom bez domova šancu využiť svoje schopnosti a potenciál a posunúť sa smerom k nezávislosti a pozitívnej budúcnosti.

V aktuálnej kampani, ktorú pre neziskovku vytvorila reklamná agentúra Elite Monday Lovers, upozorňuje na problém, ktorý sa stáva aktuálnejší s tým ako klesá ortuť na teplomeri.

Jediné želanie ľudí na ulici je prežiť zimu a presne v duchu tejto myšlienky sú poňaté spoty, vizuály a ďalšia komunikácia kampane. 

Kampaň spája motív narodeninovej oslavy, pri ktorej si počas sfukovania sviečok na torte človek niečo želá a témy bezdomovectva, čo vytvára silnú pointu a funguje či už ide o mikropríbeh vo videu alebo statický výjav z obrázku.

Agentúra s organizáciou spolupracujú dlhodobo, naposledy na kampani Daruj posteľ:

zdroj: Depaul Slovensko


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Prácu štúdia Colmo ocenila WOLDA

Pražské štúdio získalo v súťaži zameranej na logá a vizuálne identitiy hneď dve ceny.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – BAHCE

BAHCE je luxusní kavárna, která se nachází ve slunné Saúdské Arábii. Místo bylo pojmenováno po nejslavnějším tureckém paláci.…