Depaul Slovensko má 15 rokov a novú kampaň od Elite

Jediné želanie. Tak sa volá nový koncept komunikácie, ktorá prináša web, videá a vizuály s dôležitou a aktuálnou témou.

Depaul Slovensko je nezisková organizácia, ktorá ponúka ľuďom bez domova šancu využiť svoje schopnosti a potenciál a posunúť sa smerom k nezávislosti a pozitívnej budúcnosti.

V aktuálnej kampani, ktorú pre neziskovku vytvorila reklamná agentúra Elite Monday Lovers, upozorňuje na problém, ktorý sa stáva aktuálnejší s tým ako klesá ortuť na teplomeri.

Jediné želanie ľudí na ulici je prežiť zimu a presne v duchu tejto myšlienky sú poňaté spoty, vizuály a ďalšia komunikácia kampane. 

Kampaň spája motív narodeninovej oslavy, pri ktorej si počas sfukovania sviečok na torte človek niečo želá a témy bezdomovectva, čo vytvára silnú pointu a funguje či už ide o mikropríbeh vo videu alebo statický výjav z obrázku.

Agentúra s organizáciou spolupracujú dlhodobo, naposledy na kampani Daruj posteľ:

zdroj: Depaul Slovensko


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Rozprávanie o letterpresse a dizajne – online event Dve Lamy

Letterpress (kníhtlač) je najstaršia tlačiarenská technika, ktorá pôvodom pochádza z Číny a v Európe ju preslávil známy Johannes Gutenberg, ktorého poznáme zo školských učebníc. V čom je táto tlač jedinečná a prečo sa k nej aj v 21.storočí s nadšením vraciame?
pokračovanie článku

Shtoor je odteraz Štúr

Sieť kaviarní Shtoor, nedávno spustila rozsiahly redizajn. Mení názov, logotyp aj vzhľad interiéru. Pôvodné meno, ktoré spočívalo v slovnej…