Skvelá ruská kampaň: Fľaša vína, ktorá zobrazuje dôsledky nezodpovedného pitia

Rusi patria medzi najväčších konzumentov alkoholu a táto kampaň chce poukázať na jeho zodpovednú konzumáciu. Za kampaňou s názvom Don’t Reach the Bottom stoja kreatívci z Y&R  a ruský distribútor vína Simple Wine.

Kampaň pozostáva z 1000 fliaš vína, ktoré zobrazujú príbeh s témou nezodpovednej konzumácie alkoholu. Fľaša odkrýva príbeh postupne – pri každom odliatí vína sa zobrazí nový obrázok. Pri dosiahnutí dna je kompletný celý príbeh. Tu sa končí celý dej a nachádzame tu pointu celej kampane – teda to, čo dokáže spôsobiť nadmerná a nezodpovedná konzumácia alkoholu.

Tvorcovia sa snažili pôsobiť viac sociálne ako, aby kampaňou zapôsobili. Nechceli ľudí vyľakať alebo ich šokovať, chceli upozorniť na sociálny problém, ktorý sa týka celého sveta, nielen Ruska. Skvelí spôsob ako donútiť ľudí, aby sa zamysleli nad danou problematikou.

zdroj: It’s Nice That

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Lado Bueno

Lado Bueno je první ekvádorská značka, která nabízí prvotřídní, řemeslně vyráběnou zmrzlinu vytvořenou pouze z vysoce kvalitních, čerstvých a poctivých ingrediencí, vhodných pro všechny druhy preferovaných diet a alergických omezení (bez laktózy, bez tuku, ale samozřejmě i klasicky).
pokračovanie článku

Súťaž pre odberateľov newsletteru!

Novinky z nášho portálu aktuálne odoberá viac ako 300 ľudí. Rozhodli sme sa teda pred Vianocami jedného z vás odmeniť…
pokračovanie článku

TypeTalks 3 [Brno, 6–7 září 2013]

Symposium TypeTalks se svým třetím ročníkem vrací zpět domů, do Brna! Můžete očekávat skvělou atmosféru, malou akci, mnoho…