Skvelá ruská kampaň: Fľaša vína, ktorá zobrazuje dôsledky nezodpovedného pitia

Rusi patria medzi najväčších konzumentov alkoholu a táto kampaň chce poukázať na jeho zodpovednú konzumáciu. Za kampaňou s názvom Don’t Reach the Bottom stoja kreatívci z Y&R  a ruský distribútor vína Simple Wine.

Kampaň pozostáva z 1000 fliaš vína, ktoré zobrazujú príbeh s témou nezodpovednej konzumácie alkoholu. Fľaša odkrýva príbeh postupne – pri každom odliatí vína sa zobrazí nový obrázok. Pri dosiahnutí dna je kompletný celý príbeh. Tu sa končí celý dej a nachádzame tu pointu celej kampane – teda to, čo dokáže spôsobiť nadmerná a nezodpovedná konzumácia alkoholu.

Tvorcovia sa snažili pôsobiť viac sociálne ako, aby kampaňou zapôsobili. Nechceli ľudí vyľakať alebo ich šokovať, chceli upozorniť na sociálny problém, ktorý sa týka celého sveta, nielen Ruska. Skvelí spôsob ako donútiť ľudí, aby sa zamysleli nad danou problematikou.

zdroj: It’s Nice That

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Jeden veľmi rozmaznaný minicoworking

Pojem Coworking si aj u nás pomaličky buduje určité zázemie. Nejde iba o to, že je čoraz menej tých, ktorý…
pokračovanie článku

Mockupy gastro brandingu zadarmo!

Na Pixel Buddha aktuálne nájdete aj tento set 2 mockupov, ktoré sú orientované na gastro tematiku. Využiť ich teda…
pokračovanie článku

BRAND/ BUILDING: prakticky & účelne

13. marec 2014, 17:30 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, Bratislava Kurz (možná přesněji výcvik) je postaven pro všechny zájemce…