Sila značky – séria vizuálov so zaujímavou myšlienkou

Branding je často dôležitejší ako si mnohí ľudia myslia. O tom je aj nasledovný projekt od Norte Branding, ktorý trochu mieša svetoznáme značky a ich produkty, aby práve na význam silnej značky poukázal.

V sérii vizuálov tak môžete vidieť ikonické logá a produkty. Má to však háčík. Vidíte nápis Marlboro, nezameniteľnú kombináciu bielej a červenej, ale niečo je inak. Namiesto cigariet sa totiž branding nachádz na obale AirPods. V podobnom duchu sa nesú aj ďalšie obrázky. Nechýba Redbull, Heinz či Nescafé – opäť umiestnené na produktoch, ktoré k nim nepatria.

Napriek tomu na prvý pohľad človek vie, o ktorú značku sa jedná – práve vďaka dobre známemu logu či farbám. Dokonca tak, že v našich očiach na sekundu dokáže silná značka prekonať hranice produktu, ktorý reprezentuje.

Autormi konceptu sú dizajnéri zo španielskeho štúdia Norte Branding.

zdroj: Packaging of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Agder Bryggeri by Frank

Agder Bryggeri je pojem, který prostupuje historií pivovarů v Norsku. Značka byla nejprve založena v roce 1900, ale brzy na…
pokračovanie článku

Ktoré fonty sa oplatí mať doma? I. časť

Možno si spomínate na výrok známeho talianskeho dizajnéra Massima Vignelliho, ktorý okrem iného vytvoril klasické logo pre American…
pokračovanie článku

Ku káve – Filmové plagáty

Portál From Up North dal dohromady pestrú zbierku plagátov na tému filmy. Rôzne prístupy k ilustrácii a grafike majú spoločné…
pokračovanie článku

Inšpiratívna ilustrácia: Tiago Galo

Autorom dnešných inšpiratívnych ilustrácií je Tiago Galo. Tento portugalský ilustrátor pôsobiaci v Lisabone začal pracovať na projektoch pre menšie…