Thesis Beer: Pivo, ktoré obchádza klišé oblúkom

Malý remeselný pivovar z Minnesoty spojil sily s dizajnérmi z Buddy Buddy a výsledkom je zábavná a komplexná identita.

Buddy Buddy okrem prípravy všetkých vizuálov pomohlo Thesis pomenovať brand, definovať jeho víziu a pozíciu na trhu a vdýchnuť novej značke život. Aj prostredníctvom výraznej identity.

Tá stojí na pestrých pasteloch, typografii a plochových ilustráciách so skratkovitou estetikou. Spojenie týchto prísad vytvára svieži celok, ktorý značku odlíši od väčšiny konkurencie už na prvý pohľad.

Dizajnéri okrem povinnej jazdy vo forme obalov produktov či podpivníkov navrhli aj také veci ako dizajn malieb exteriéru aj interiéru prevádzky, vývesných štitov a dokonca obkladačiek (ktoré fungujú ako patterny).

zdroj: The Dieline, Buddy-Buddy

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

DIGIPUB Contest 2013

Vstupte do digitální budoucnosti publikování a vy a vaše práce budete vidět. Vytvořte tu nejlepší digitální publikaci pro iPad nebo tablety…
pokračovanie článku

Aj takto sa dá využiť 3D v grafickom dizajne

Nasledujúce postery dokazujú, že grafický dizajn nemusí byť len obyčajná fotografia. Ak premýšľame o grafickom dizajne, prvá myšlienka sa nám…