Thesis Beer: Pivo, ktoré obchádza klišé oblúkom

Malý remeselný pivovar z Minnesoty spojil sily s dizajnérmi z Buddy Buddy a výsledkom je zábavná a komplexná identita.

Buddy Buddy okrem prípravy všetkých vizuálov pomohlo Thesis pomenovať brand, definovať jeho víziu a pozíciu na trhu a vdýchnuť novej značke život. Aj prostredníctvom výraznej identity.

Tá stojí na pestrých pasteloch, typografii a plochových ilustráciách so skratkovitou estetikou. Spojenie týchto prísad vytvára svieži celok, ktorý značku odlíši od väčšiny konkurencie už na prvý pohľad.

Dizajnéri okrem povinnej jazdy vo forme obalov produktov či podpivníkov navrhli aj také veci ako dizajn malieb exteriéru aj interiéru prevádzky, vývesných štitov a dokonca obkladačiek (ktoré fungujú ako patterny).

zdroj: The Dieline, Buddy-Buddy

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Viete, prečo si váš obal žiada potlač?

Výhody zaujímavého kartónového obalu si už uvedomili mnohé značky. V prvom rade šetrí životné prostredie. Ekológiou sa však všetko…
pokračovanie článku

Řeči o grafickém designu 2020

Aj tento rok sa uskutoční konferencia Řeči o grafickém dizajnu, ktorá prinesie zaujímavé témy a rečníkov z dizajnérskej scény. Druhé vydanie sa uskutoční na jeseň v českej metropole.
pokračovanie článku

Workshop sieťotlače – voľné miesta

Tak nakoniec sa pár miest na sieťotlač na textil alebo papier ešte našlo. Prihlasuj sa kým ešte je.…