Thesis Beer: Pivo, ktoré obchádza klišé oblúkom

Malý remeselný pivovar z Minnesoty spojil sily s dizajnérmi z Buddy Buddy a výsledkom je zábavná a komplexná identita.

Buddy Buddy okrem prípravy všetkých vizuálov pomohlo Thesis pomenovať brand, definovať jeho víziu a pozíciu na trhu a vdýchnuť novej značke život. Aj prostredníctvom výraznej identity.

Tá stojí na pestrých pasteloch, typografii a plochových ilustráciách so skratkovitou estetikou. Spojenie týchto prísad vytvára svieži celok, ktorý značku odlíši od väčšiny konkurencie už na prvý pohľad.

Dizajnéri okrem povinnej jazdy vo forme obalov produktov či podpivníkov navrhli aj také veci ako dizajn malieb exteriéru aj interiéru prevádzky, vývesných štitov a dokonca obkladačiek (ktoré fungujú ako patterny).

zdroj: The Dieline, Buddy-Buddy

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Využite jedinečnú akciu Fontacular

Portál Myfonts nedávno spustil zaujímavú akciu, v rámci ktorej na vás čakajú viaceré výhodne ponuky a zľavnené fonty.
pokračovanie článku

Diplom 2017 – festival výstav diplomových prác VŠVU

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave pozýva na verejné obhajoby a prezentácie diplomových prác tohtoročných magistrov končiacich v študijných programoch maliarstvo, grafika,…
pokračovanie článku

Božská dvojica od Pergamenu bodovala na Red Dot Design Award 2020

Trnavské štúdio si odnieslo prestížne ocenenie hneď za dve knižné práce. Obe spája monumentálna forma, ktorá dáva naplno vyniknúť textom i sprievodným ilustráciám od výtvarníka Miroslava Cipára.