Side project na dnes – Malý superhrdinský 8-bit

Side projects, alebo veci, ktorým sa človek venuje, keď zhasne lampu na svojom pracovnom stole, som vždy považoval za skvelý spôsob doplnenia kreatívnej energie a zdroj inšpirácie. Navyše, tieto záľuby, z ktorých sa časom stalo niečo vážnejšie, inšpirujú nielen toho, kto sa im venuje, ale často aj ľudí okolo. To je na nich najkrajšie. Je to síce už nejaký ten mesiac, odkedy sme tu mali posledný článok z tejto kategórie, dnes však tradíciu obnovíme. A to hneď dvomi vecami, ktoré podľa všetkého len tak ľahko nestratia vo svete dizajnu a kreativity obľubu. Superhrdinovia a 8-bit.

Autorom je Hugo Sousa, ktorý podľa všetkého, no najmä podľa svojho Behance, má 8-bit a pixel art celkom rád. Vo svojom najnovšom počine v tomto štýle sa venuje téme komiksových hrdinov. Jednotivé postavy stvárnil v už spomínanej vizuálnej podobe, navyše s dôrazom na určitý minimalizmus. Minimálne rozmerový.

5
4
3

Postavy, či skôr postavičky sú však napriek kompaktným rozmerom identifikovateľné prakticky na prvý pohľad a aj napriek obmedzeniam, ktoré 8-bit ilustrácia a kompaktnosťou so sebou prinášajú, nechýba ani typická akčná póza a dynamika.

1
2
9dee5a9c37ea8d29aec1fbdeddd71aab
0f4bb5c1413dfd05b01cfcb97eafa3cb

Pixel art z Hugovej dielne si už viackrát všimol aj Behance, ktorý ho zaradil vo svojich výberoch. Ak teda máte chuť na viac jeho tvorby či Marvel superhrdinov v 8-bite – pozrite sa SEM.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – C’est normal

Myšlenka pro lepenkovou krabici módní značky C’est normal napodobuje přepravní kontejner. Kvalitní oděvní značka je každým coulem jedinečná.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Pivovar Richard

Richard je český pivovar, ktorý založili v Brne v roku 2004. Má štýlovú vizualitu, ktorá napriek relatívnej mladosti značky čerpá…
pokračovanie článku

Nissan chystá zjednodušené logo

Značka ide cestou flat prevedenia, ktoré hádže do koša všetky odlesky a priestorové efekty, ktorými sa prezentovali automobilky v minulosti.