Saint Etienne Opera House nedávno predstavila redizajn svojej identity. Nová tvár divadla je na jednej strane jednoduchá, no zároveň svojim spôsobom veľmi výrazná.
Hlavnou úlohou, cieľom, na ktorý bolo treba pri vytváraní novej identity myslieť bolo obnovenie puta, ktoré k nemu majú tamojší obyvatelia. Parížske štúdio Graphéine sa teda rozhodlo vytvoriť koncept, v rámci ktorého významnú úlohu zohrávajú ľudia. A úsmevy.
Nový logotyp totiž tvorcovia identity pretransformovali do podoby úsmevu, ktorý dopĺňa portréty rôznych ľudí. Symbol z loga v kombinácii s fotografiou vtipne vytvára písmeno O. O ako Opera.
K logu sa pridalo aj osem odlišných farebných odtieňov, ktoré sa objavujú v rámci propagačných materiálov. Opere, ktorá sa zameriava vo svojom repertoári na francúzskych romantikov 19. storočia a ďalšie umelecké formy, dodáva nová identita súčasný, svieži vzhľad.
zdroj: weandthecolor.com