Saint Etienne Opera House – identita s veľkým O

Saint Etienne Opera House nedávno predstavila redizajn svojej identity. Nová tvár divadla je na jednej strane jednoduchá, no zároveň svojim spôsobom veľmi výrazná.

Hlavnou úlohou, cieľom, na ktorý bolo treba pri vytváraní novej identity myslieť bolo obnovenie puta, ktoré k nemu majú tamojší obyvatelia. Parížske štúdio Graphéine sa teda rozhodlo vytvoriť koncept, v rámci ktorého významnú úlohu zohrávajú ľudia. A úsmevy.

2

Nový logotyp totiž tvorcovia identity pretransformovali do podoby úsmevu, ktorý dopĺňa portréty rôznych ľudí. Symbol z loga v kombinácii s fotografiou vtipne vytvára písmeno O. O ako Opera.

4-Example-the-a-billboard-advertisement.-The-logotype-interacts-with-the-portrait-600x444

3

K logu sa pridalo aj osem odlišných farebných odtieňov, ktoré sa objavujú v rámci propagačných materiálov. Opere, ktorá sa zameriava vo svojom repertoári na francúzskych romantikov 19. storočia a ďalšie umelecké formy, dodáva nová identita súčasný, svieži vzhľad.

4 5 6

6-Books-for-the-2015-2016-season-600x410

 

zdroj: weandthecolor.com

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Workshopy a webináre o grafickom dizajne

Poďme sa rozprávať o grafickom dizajne, poďme sa spoločne vzdelávať. Tentokrát stíhame, nestlačí nás deadline. Tento týždeň si pre vás Malina Studio pripravilo dve podujatia, vďaka ktorým môžte rozšíriť vaše obzory v oblasti grafického dizajnu.
pokračovanie článku

Oh Oat: Obal (skoro) bez obalu

Značka ovsenného nápoja Oh Oat M*lk pochádza z Južnej Afriky a predstavuje alternatívu k tradičnému mlieku. Podobne ako samotný produkt aj jeho balenie sa na zaužívané veci snaží pozrieť inak.
pokračovanie článku

Focus stacking

Makro fotografia je krásna vec. Umožňuje nám vnímať tvary a štruktúry tých najdrobnejších predmetov, pozrieť sa do tváre hmyzu…