Český podnik od septembra tohto roku postupne uvádza do života novú vizuálnu identitu. Za jej návrhom stojí studio Najbrt.
Práve dizajnovanie identity leteckej spoločnosti býva snom viacerých dizajnérov. Výnimkou nie je ani Aleš Najbrt, ktorý sa so svojim týmom ujal redizajnu pôvodnej vizuality. Fascinovala ho ucelenosť a jedinečnosť informačného systému, ktorý je možné vidieť na letiskách.
Logo je inšpirované krížením letových trás vzdušného priestoru ale aj radarovou obrazovkou. Grafická časť loga obsahuje trojicu farieb ladených v odtieňoch modrej – od tmavomodrej, cez azúrovu až po modrozelenú. Pri textovej časti sa počíta aj s anglickou verziou. Kompozične je však logo riešené iba jedným usporiadaním oboch častí – na šírku vedľa seba.
Pôvodné logo
Predchádzajúce logo vzniklo v štúdiu Kafka Design, ktoré vzišlo víťazne z výberového konania ešte v roku 2002. Čo si o tom novom myslíte vy?