Retuš na počkanie s Erikom Johanssonom

CreativeDays, event organizovaný spoločnosťou Adobe sa konal len nedávno – 11. júna. Priniesol niekoľko zaujímavých talkov a porozprávať prišli ľudia z oblastí fotografie, vizuálneho a produktového dizajnu, dokumentárneho filmu a iných. Ako súčasť kampane pripravilo Adobe v spolupráci s fullservice agentúrou Abby Norm aj prekvapenie pre ľudí čakajúcich na autobus.

S Erikom Johanssonom, fotografom a photoshop expertom, vytvorili niekoľko viac či menej šialených fotomontáží, pričom využili fotografie ľudí, ktorí v tej chvíli čakali na svoj spoj. Erik potom v rekordnom čase pripravil vhodné pozadie, scénu ako aj celú výslednú grafiku, ktorú si mohli (občas) šokovaní čakajúci pozrieť na citylighte zastávky. Ak chcete vidieť, čo si na nich Erik s týmom vymysleli, pozrite si nasledovné video.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Kiddy Kitty (rodina $15.00)

zľava 90% Dizajnér: Vasily Biryukov,Alexandra Korolkova Vydavateľ: Alexandra Korolkova Dátum vytvorenia: 2013 k dispozícii vo všetkých štýloch            
pokračovanie článku

Mockup polepu dodávky zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na vcelku nevšedný mockup. S jeho pomocou môžete prezentovať svojer dizajny z oblasti polepu vozidiel.
pokračovanie článku

Vedci objavili novú vysoko odolnú modrú

Na DeTePe sa venujeme najmä desktop publishingu, grafickému dizajnu a veciam s nimi voľne súvisiacimi. A práve takou môže byť aj…