Retuš na počkanie s Erikom Johanssonom

CreativeDays, event organizovaný spoločnosťou Adobe sa konal len nedávno – 11. júna. Priniesol niekoľko zaujímavých talkov a porozprávať prišli ľudia z oblastí fotografie, vizuálneho a produktového dizajnu, dokumentárneho filmu a iných. Ako súčasť kampane pripravilo Adobe v spolupráci s fullservice agentúrou Abby Norm aj prekvapenie pre ľudí čakajúcich na autobus.

S Erikom Johanssonom, fotografom a photoshop expertom, vytvorili niekoľko viac či menej šialených fotomontáží, pričom využili fotografie ľudí, ktorí v tej chvíli čakali na svoj spoj. Erik potom v rekordnom čase pripravil vhodné pozadie, scénu ako aj celú výslednú grafiku, ktorú si mohli (občas) šokovaní čakajúci pozrieť na citylighte zastávky. Ak chcete vidieť, čo si na nich Erik s týmom vymysleli, pozrite si nasledovné video.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Abstract od Netflixu dnes štartuje 2. sériu

Dokumentárny seriál v nových častiach predstaví celkovo šesť dizajnérov či umelcov, Každý z nich priblíži rôzne oblasti, ktorým sa venuje.…
pokračovanie článku

Kurz kaligrafia (základy) – Ateliér Amulet

Pozývame na intenzívny kurz KALIGRAFIA – základy. Zoznámite sa s remeslom aj umením kaligrafie. Naučíte sa základné princípy latinkového…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Mix&Twist Juices

Nápadný a diferencovaný design značky přírodních šťáv bez umělých látek, vyznačující se originální směsí hlavních složek, je založený na…