Retuš na počkanie s Erikom Johanssonom

CreativeDays, event organizovaný spoločnosťou Adobe sa konal len nedávno – 11. júna. Priniesol niekoľko zaujímavých talkov a porozprávať prišli ľudia z oblastí fotografie, vizuálneho a produktového dizajnu, dokumentárneho filmu a iných. Ako súčasť kampane pripravilo Adobe v spolupráci s fullservice agentúrou Abby Norm aj prekvapenie pre ľudí čakajúcich na autobus.

S Erikom Johanssonom, fotografom a photoshop expertom, vytvorili niekoľko viac či menej šialených fotomontáží, pričom využili fotografie ľudí, ktorí v tej chvíli čakali na svoj spoj. Erik potom v rekordnom čase pripravil vhodné pozadie, scénu ako aj celú výslednú grafiku, ktorú si mohli (občas) šokovaní čakajúci pozrieť na citylighte zastávky. Ak chcete vidieť, čo si na nich Erik s týmom vymysleli, pozrite si nasledovné video.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Set Apple mockupov zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na set mockupov Apple zariadení. Všetky sú spracované fotorealisticky a môžu príjemne oživiť prezentáciu…
pokračovanie článku

Parallax vo webdizajne

Technika parallax scrolling má svoje korene ešte v roku 1940. Bola využívaná v klasickej animácii. Neskôr sa stala populárnou a bola…
pokračovanie článku

S tvárou Johna Malkovicha

Koľko tvári človek denne vidí? Skôr než začnete počítať, skúste si predstaviť niečo iné. Všetky tváre, ktoré by…