Retuš na počkanie s Erikom Johanssonom

CreativeDays, event organizovaný spoločnosťou Adobe sa konal len nedávno – 11. júna. Priniesol niekoľko zaujímavých talkov a porozprávať prišli ľudia z oblastí fotografie, vizuálneho a produktového dizajnu, dokumentárneho filmu a iných. Ako súčasť kampane pripravilo Adobe v spolupráci s fullservice agentúrou Abby Norm aj prekvapenie pre ľudí čakajúcich na autobus.

S Erikom Johanssonom, fotografom a photoshop expertom, vytvorili niekoľko viac či menej šialených fotomontáží, pričom využili fotografie ľudí, ktorí v tej chvíli čakali na svoj spoj. Erik potom v rekordnom čase pripravil vhodné pozadie, scénu ako aj celú výslednú grafiku, ktorú si mohli (občas) šokovaní čakajúci pozrieť na citylighte zastávky. Ak chcete vidieť, čo si na nich Erik s týmom vymysleli, pozrite si nasledovné video.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mockup pečiatky zadarmo

Dnes pre vás máme tip na mockup pečiatky, ktorý aktuálne môžete nájsť na portáli Graphic Burger.
pokračovanie článku

Plagáty hovoriace o (ne)slobode

Nelson Mandela strávil vo väzení 27 rokov, než bol vo februári 1990 prepustený. Po celý čas prebiehala celosvetová…
pokračovanie článku

Hľadá sa skúsený grafik

Robíš PEKNÉ printové aj online grafiky? Máš zmáknutý grafický balík Adobe? Fičíš si na nových grafických trendoch? Si zodpovedný detailista? Chceš…