Retuš na počkanie s Erikom Johanssonom

CreativeDays, event organizovaný spoločnosťou Adobe sa konal len nedávno – 11. júna. Priniesol niekoľko zaujímavých talkov a porozprávať prišli ľudia z oblastí fotografie, vizuálneho a produktového dizajnu, dokumentárneho filmu a iných. Ako súčasť kampane pripravilo Adobe v spolupráci s fullservice agentúrou Abby Norm aj prekvapenie pre ľudí čakajúcich na autobus.

S Erikom Johanssonom, fotografom a photoshop expertom, vytvorili niekoľko viac či menej šialených fotomontáží, pričom využili fotografie ľudí, ktorí v tej chvíli čakali na svoj spoj. Erik potom v rekordnom čase pripravil vhodné pozadie, scénu ako aj celú výslednú grafiku, ktorú si mohli (občas) šokovaní čakajúci pozrieť na citylighte zastávky. Ak chcete vidieť, čo si na nich Erik s týmom vymysleli, pozrite si nasledovné video.

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Očakávaný plugin Social Kit Pro je tu!

PSD Cleaner, CSS Hat, PNG Hat, Pictura či Subtle Patterns. To je len zlomok užitočných pluginov, ktoré má na…
pokračovanie článku

Lego prestavuje svet

Je to prvá brand kampaň od 80. rokov. V jej centre stojí dobrodružný film, ktorý vznikol pod taktovkou oceňovaných tvorcov…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Confessions Wine

Obal vína inšpirovaný spovednicou? Značka vín s názvom, ktorý môžeme preložiť ako Spovedné víno, prichádza s etiketou, ktorá odkazuje práve…