Reklama svetových značiek v čase korony

V súčasnosti prebiehajúca pandémia koronavírusu nenecháva chladným ani reklamný priemysel. Takto sa na tému pozreli viaceré svetové značky.

Jeep si ako inšpiráciu svojho vizuálu v produkcii digitálnej agentúry Mood zobral tému karantény. Na interiér garáže sa pozerá ikonickou mriežkou chladiča.

Audi ide výrazne minimalistickou cestou a dodržuje aj bezpečnostné opatrenia súvisiace s minimálnou vzdialenosťou. Podobný fór sme nedávno videli v sérii log od slovinského dizajnéra, ktorý takto upravil olympijské kruhy. Autorom je NRG Brands.

Burger King jednoduchou úpravou svojho outdooru dosiahol celkom nový, zato však aktuálny význam.

Téma spoločenského odstupu je zdá sa populárna a chytil sa jej aj ďalší fastfood gigant – McDonalds. Dvojici svojich oblúkov doprial trochu priestoru na voľné dýchanie.

NikeWieden + Kennedy si idú typografický prístup, ktorý v jednej vete ponúka múdru radu aj efektívne CTA v súlade so športovým pozadím brandu.

Ak ste v úzkych, môže vám pomôcť IKEA návod od McCann Izrael. Zdá sa, že ten už existuje aj na to, ako postupovať pri karanténe.

Chorvátski Saatchi & Saatchi prišli s kampaňou, ktorá prezentuje tváre lekárov po 15 hodinovom boji s pandémiou. K nemu pripojili aj výzvu Stop non domestic violence, ktorá inými slovami vyzýva k dodržiavaniu opatrení. Iba to dokáže uľahčiť prácu medicínskeho personálu.

Všimli ste si nejakú dobrú kreatívu na tému koronavírusu aj vy? Podeľte sa s nami :)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Berlin Genuino

Vedoucí Salonu Berlin se snažili oživit celou řadu výrobků pro péči o muže. Po hlubokém procesu vymýšlení a fintě pokus…
pokračovanie článku

Mladí slovenskí filmári spájajú sily s tvorcami BBC, aby zachránili karpatské rysy

Mladí slovenskí dokumentaristi spustili crowdfundingovú zbierku na dokončenie ambiciózneho dokumentárneho filmu "Mysli ako rys". Ten odhaľuje doposiaľ nevídané zábery zo života jednej z našich najvzácnejších šeliem. Za projektom stoja dvaja filmári Jakub Mrocek a Lukáš Holásek, ktorí spojili sily s oceňovanými tvorcami z BBC a držiteľmi cien Emmy Awards.