RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU s Europapier Slovensko

Spoločnosť Europapier Slovensko spolu s partnermi pripravili opäť raňajky plné čerstvých noviniek a vizuálnych lahôdok z oblasti reklamy, marketingu, médií, print produkcie a fashion. Raňajkové Dizajn menu sa uskutočnilo 25.9.2015 v budove spoločnosti Europapier Slovensko.

PROGRAM:

  • Papier / Katarína Hendrichovská, Product Specialist, Europapier / portfólio DESIGN PAPERS – papier BLACK
  • Grafický dizajn / Provocation Bureau / Darkness We Feel!
  • Live drawing performance in BLACK board / Slavomíra Ondrušová, Ivana Šáteková, Natália Jarembáková, DZIVE
  • Produkcia / Adrian Sill, Product Designer, kanovits media, s.r.o. / BLACK v 2D a 3D – technológie print a lasercut
  • Fashion / Jarka Črepová, Head of Marketing, tikoki / Pribeh vzniku značky a BLACK packaging tenisiek Tikoki
  • Obalový dizajn / Radovan Kilarsky, Head of Marketing and Business Development, Purgina – The Art of Labels / Aby čierna čiernou bola!
  • Fashion / Zora Husarčíková, Production, Marcel Holubec, Creative supervision, Fashion LIVE – Slovak Fashion Week Initiative / Back to BLACK

Mediapartneri:
Inspire magazine
DeTePe
Font – první grafický časopis
Polygrafia.fotografia.sk

Komerční partneri:
Tuli vaky
Slovenské pramene a žriedla, a.s.
Budiš
Sunquick
Veryberry a Red Velvet cooking and baking
Coffee Brothers

POWER by Whatever Production
Photo Jarka Črepová

ĎAKUJEME za účasť!

www.europapier.com/sk/

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Žilinská univerzita hľadá nový vizuálny štýl

Univerzita vyhlasuje verejnú neanonymnú súťaž návrhov na logo a vizuálny štýl, ktorý sa stane základom pre komunikačnú stratégiu a prezentáciu inštitúcie.
pokračovanie článku

Deliver – jednoduché zdieľanie súborov

Deliver od Zevrix Tools vám umožní jednoduchým spôsobom zdieľať súbory a miestne siete. Ponúka automatické e-mailové notifikácie (pre vás i klienta), hot foldre, posielanie vecí na viacero cieľov a veľa ďalších funkcií.
pokračovanie článku

Ach tie obaly – Kyoto Cold Brew

Branding pre pražiareň KYOTO, ktorá sa orientuje na výberové káva a cold brew, kombinuje súčasnú ilustráciu, nápadité farby a výraznú typografiu.