Raicilla Perra Suerte: Dualita Mexika zachytená vo fľaši

Obalový dizajn pre 100% agáve z Jalisca prichádza s viacerými detailmi, ktoré okrem očí potešia aj pri haptickom kontakte.

Fľaša v ruke zaujme výraznou textúrou skla a na polici zase minimalistickou etiketou, ktorej statickosť narúša autogram “nedbanlivo” naškriabaný cez názov značky.

Dizajn od Cocoa Branding sa inšpiruje dualitou mexickej kultúry. Názov agáve, Perra Suerte, je zároveň zvolaním ¡perra suerte!, ktoré sa používa na vyjadrenie frustrácie. Na druhej strane sa táto formulácia ocitá aj vo vetách ako ¡Qué perra suerte tiene!, ktorú možno preložiť ako Ten/tá má ale šťastie! Dvojznačnosť a výrazný kontrast je podľa štúdia základom určitej špecifickosti tejto kultúry.

Práve v tom možno vidieť paralelu s produktom. Agáve od destilérie Raicilla kombinuje perlivý a štipľavý pocitom na jazyku s jemnou dochuťou. Etiketa s minimom informácií a jemnou štruktúrou je doplnená sklom, ktorého vzor odkazuje na šišky agáve.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

BMW predstavilo nové logo

Nemecká automobilka, ktorá vznikla ešte v roku 1916 ako výrobca leteckých motorov, dnes odhlalila redizajn svojho emblému.
pokračovanie článku

TypoSkript 1.3.1

Důležitá oprava pro všechny majitelé aktuální verze Adobe InDesign CC (9.1.0.33). Tato verze by měla být kompatibilní!