Fľaša v ruke zaujme výraznou textúrou skla a na polici zase minimalistickou etiketou, ktorej statickosť narúša autogram “nedbanlivo” naškriabaný cez názov značky.
Dizajn od Cocoa Branding sa inšpiruje dualitou mexickej kultúry. Názov agáve, Perra Suerte, je zároveň zvolaním ¡perra suerte!, ktoré sa používa na vyjadrenie frustrácie. Na druhej strane sa táto formulácia ocitá aj vo vetách ako ¡Qué perra suerte tiene!, ktorú možno preložiť ako Ten/tá má ale šťastie! Dvojznačnosť a výrazný kontrast je podľa štúdia základom určitej špecifickosti tejto kultúry.
Práve v tom možno vidieť paralelu s produktom. Agáve od destilérie Raicilla kombinuje perlivý a štipľavý pocitom na jazyku s jemnou dochuťou. Etiketa s minimom informácií a jemnou štruktúrou je doplnená sklom, ktorého vzor odkazuje na šišky agáve.
zdroj: The Dieline