Printová kampaň Sony so zamotaným nápadom

Azda sa nenájde nikto, komu sa aspoň raz nezamotal kábel na slúchadlách. Túto skúsennosť zaujímavo spracováva reklama pre Sony.

Kampaň propaguje slúchadlá s navíjacím káblom, ktorý sa elegantne skryje, keď nie je potrebný. V centre pozornosti stoja vtipne zmotané slúchadlá, ktoré na prvý pohľad pripomínajú komáre. Hmyz rovnako otravný ako samotné zamotanie kábla. Autorsky vizuály pripravilo Cerebro Y&R Panama.

1

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Fruit Stop Fresh Juice

Nápoje Fruit Stop přinášejí ovoce prezentované formou kreativních ilustrací. Roztomilý pár, kterému na sobě záleží, cítí neskutečnou lásku k přírodě. A to je poselství Fruit Stop. 
pokračovanie článku

Logo MS v hokeji 2016

Ruská hokejová federácia nedávno predstavila logo pre svetový šampionát, ktorý sa uskutoční o dva roky v Moskve a Petrohrade. Poznáte inak…
pokračovanie článku

Update výborného loga po holandsky

Nie vždy je potrebné prichádzať s dramatickým redizajnom. Dôkazom môže byť aj staronové logo Holandska ako predsedníckeho štátu EÚ.