Printová kampaň Sony so zamotaným nápadom

Azda sa nenájde nikto, komu sa aspoň raz nezamotal kábel na slúchadlách. Túto skúsennosť zaujímavo spracováva reklama pre Sony.

Kampaň propaguje slúchadlá s navíjacím káblom, ktorý sa elegantne skryje, keď nie je potrebný. V centre pozornosti stoja vtipne zmotané slúchadlá, ktoré na prvý pohľad pripomínajú komáre. Hmyz rovnako otravný ako samotné zamotanie kábla. Autorsky vizuály pripravilo Cerebro Y&R Panama.

1

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Postavte si vlastnú PANTONE knižnicu!

PANTONE netreba nijako zvlášť predstavovať. Svetový líder pokiaľ ide o farby, vzorkovníky a veci s nimi spojené, však inšpiruje aj v mnohých…
pokračovanie článku

Sila značky – séria vizuálov so zaujímavou myšlienkou

Branding je často dôležitejší ako si mnohí ľudia myslia. O tom je aj nasledovný projekt od Norte Branding, ktorý trochu mieša svetoznáme značky a ich produkty, aby práve na význam silnej značky poukázal.
pokračovanie článku

Digitálna tlač rýchlo a kvalitne

Skúsenosti s malonákladovou tlačou sú rôzne. Väčšinou je to však o zdĺhavej komunikácii a nie vždy spokojným zákazníkom na konci. Maily…