Prémiové cukrovinky Kolatch majú novinku z dražovaného ovocia s novými obalmi

Značka prináša novú produktovú radu z obľúbeného dražovaného ovocia. Maliny, jahody ale aj lesné ovocie zaliate v bielej, mliečnej či horkej čokoláde.

Obaly pre novinku obsahujú siluety dražovaného ovocia, ktoré sú vizuálnou metaforou pre samotné produkty, s farebnosťou, ktorá pripomína vybraný druh.

Podobne ako aj ostatné výrobky značky Kolatch, je aj nová produktová rada určená na impulzívny predaj. Hlavnou úlohou bolo preto spraviť ju čo najjednoduchšie rozpoznateľnú a jednoducho zabalenú. Novinky sú preto balené do praktického papierového flowpacku, ktorý je navyše ľahko recyklovateľný.

Autorom obalov je dizajnér Michal Slovák, ktorý so značkou na vývoji jej obalového dizajnu spolupracuje dlhodobo. Fotografie novej produktovej rady vytvorili Nora a Jakub Čaprnkovci.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Google vydává nového průvodce písmy

Pokud jste posedlí písmy, tak právě tato knihovna návrhů Google může být to pravé pro vás. Společnost odhalila…
pokračovanie článku

Font dňa – Clab

zľava 75%, kompletná sada za 25,25€
pokračovanie článku

Národná cena za komunikačný dizajn 2016

Slovenské centrum dizajnu v spolupráci s Ministerstvom kultúry SR a za spoluúčasti Ministerstva hospodárstva SR a Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR…