Pôsobivé spojenia ilustrácie a brandingu

Ilustrácia zažíva vo svete rozmach. Stále viac a viac značiek či magazínov využíva práve toto médium na doplnenie obsahov, ktoré ponúkajú svojim adresátom. Práve ilustrácia, pestrosť jej foriem a jedinečné stvárnenie skutočného či fiktívneho sveta dokáže často pritiahnuť pozornosť k zvyšku informácií, ktoré sú obsiahnuté v texte. Dnes vám preto ponúkame pohľad na niekoľko príkladov výborného použitia ilustrácie.

rock discover1 dunk1 oreo dream1

Oreo pri príprave tejto kampane oslovila desiatku autorov, ktorí mali v spolupráci s Martin Agency prísť s vlastnou postavou. Jediná podmienka – sušienka namiesto tváre. Celú kampaň nájdete na stránke agentúry.

231046_ee3709a5790243488b6fcac3d02431c2 231042_9c790eea4ad24907832fbefa10e995b6 231030_ab076d986b4b49019049f96634b1b19d 231022_51483bebecb7402e90a4b27d2533d118 231038_ddb4b14a98b44d3f802983af3c3d3005 231026_366e7fb3256446ebbc795df0819cb257

Pre účely promovania novej série audiokníh siahli v Penguin Books po ilustráciách, ktoré v čitateľoch vyvolajú silnú nostalgiu a spomienky na dobre známe príbehy. Všimli ste si zvukového technika, ktorý neohrozene nahráva príbeh, aby ste si ho mohli v pohodlí vypočuť? Ilustrácie pripravil Jared Muralt.

FC_Ads FC_Ads FC_Ads

Ako lepšie prezentovať produkt predurčený na využívanie pri kreslení ako prostredníctvom ilustrácie? Autorom vizuálov je Reed Collins.

kuoni

Kuoni organizuje prémiové zájazdy, ktoré propaguje takouto parádnou vizualitou z produkcie francúzskej ilustrátorky Maliky Favre. Celú kampaň nájdete na autorkinej stránke.

b1a36236691285.572618f1f0cdc 1d64e236691285.572618f1f07e3 84595836691285.572618f1f02fe

Kúsok od Carloca Studio pre Schusevovo múzeum architektúry v duchu myšlienky kampane “Objavte celý príbeh”.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Oh Oat: Obal (skoro) bez obalu

Značka ovsenného nápoja Oh Oat M*lk pochádza z Južnej Afriky a predstavuje alternatívu k tradičnému mlieku. Podobne ako samotný produkt aj jeho balenie sa na zaužívané veci snaží pozrieť inak.
pokračovanie článku

Stiahnite si výrazné Yermo

Geo-Slab font pôsobí neformálne a je inšpirovaný psychedelickými sedemdesiatymi s moderným twistom.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Puerto La Fuente

Puerto La Fuente je značka extra panenského olivového oleje z olivových hájů Catilla la Mancha. Typické bílé domy s indigo…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – VIII. časť

V dnešnej dobe, kedy sme doslova zasypaní množstvom produktov, z ktorých si možno vyberať, je obal skutočne dôležitý. Ešte lepšie,…