Ilustrácia zažíva vo svete rozmach. Stále viac a viac značiek či magazínov využíva práve toto médium na doplnenie obsahov, ktoré ponúkajú svojim adresátom. Práve ilustrácia, pestrosť jej foriem a jedinečné stvárnenie skutočného či fiktívneho sveta dokáže často pritiahnuť pozornosť k zvyšku informácií, ktoré sú obsiahnuté v texte. Dnes vám preto ponúkame pohľad na niekoľko príkladov výborného použitia ilustrácie.
Oreo pri príprave tejto kampane oslovila desiatku autorov, ktorí mali v spolupráci s Martin Agency prísť s vlastnou postavou. Jediná podmienka – sušienka namiesto tváre. Celú kampaň nájdete na stránke agentúry.
Pre účely promovania novej série audiokníh siahli v Penguin Books po ilustráciách, ktoré v čitateľoch vyvolajú silnú nostalgiu a spomienky na dobre známe príbehy. Všimli ste si zvukového technika, ktorý neohrozene nahráva príbeh, aby ste si ho mohli v pohodlí vypočuť? Ilustrácie pripravil Jared Muralt.
Ako lepšie prezentovať produkt predurčený na využívanie pri kreslení ako prostredníctvom ilustrácie? Autorom vizuálov je Reed Collins.
Kuoni organizuje prémiové zájazdy, ktoré propaguje takouto parádnou vizualitou z produkcie francúzskej ilustrátorky Maliky Favre. Celú kampaň nájdete na autorkinej stránke.
Kúsok od Carloca Studio pre Schusevovo múzeum architektúry v duchu myšlienky kampane “Objavte celý príbeh”.