Naposledy sa pre zmenu vizuálnej komunikácie rozhodli v roku 2011, kedy projekt zastrešila agentúra &Walsh (vtedy ešte Sagmeister Inc.). Na pôvodnom rebrandingu sa tak podieľal aj Stefan Sagmeister. Zmena teda prichádza po viac ako dekáde a je celkom zásadná.
Ukážky pôvodnej identity
Vtedajšia komunikácia bola postavená na dominantnej červenej a gradientoch. Nová identita od Pentagramu prichádza s komplexným updatom od typografie cez farebnosť až po prístup k ilustráciám či ďalším prvkom.
Staré vs. nové
Výsledný dojem pomáha EDP modernizovať a posunúť spoločnosť založenú v 80. rokoch opäť do ďalšej etapy života. Výraznou zmenou je aj roztočená špirála farieb, ktorá sa objavuje už v symbole loga a následne aj v identite ako takej. Prvok pôsobí energicky a to najmä v animovaných výstupoch.
Prezentačné vizuály sa vydávajú schodnou korporátnou cestou so všetkými dobre známymi prvkami identít tohto typu. Na druhej strane to zrejme pomáha značku zadefinovať v určitom životnom priestore.
zdroj: Pentagram