Český lev sa tento rok inšpiruje doma

27. ročník cien filmovej a televíznej akadémie prinesie okrem nových cien aj originálny vizuálny štýl. Ten sa inšpiruje priamo v lokálnych koreňoch.

Autori z Dynamo design sa pri tvorbe sústredili na motívy, ktoré poznáme z typického porcelánu. Tzv. cibulák a jeho modrobiely štylizácia je nosným prvkom vizuálu pre nadchádzajúci ročníki cien ČFTA.

Ornamenty so 150 ročnou tradíciou sa nachádzajú v mnohých domácnostiach – nielen v domácom Česku. Dizajnéri veria, že práve spojenie ikonickej vizuality s Českým lvom prinesie určité prekvapenie a osvieženie.

 

 

zdroj: filmovaakademie.cz

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Photoshop pluginy, ktoré šetria čas II.

Pri práci s náročným softvérom vždy poteší, ak sa človeku podarí nájsť nejakú tú skratku. Veľakrát to dokáže nielen…
pokračovanie článku

Žufánek mění design

Lihovar Žufánek uvádí na trh svou redesignovanou hlavní produktovou řadu. Ke změně dochází po 6 letech. Redesign měla na starosti agentura Little Greta. S ní Žufánek v nedávné době pracoval na designu limitovaných edicí a nyní jí svěřil i klíčovou produktovou řadu ovocných destilátů a likérů.