Perea: Portál do svety kávy

Branding rodinnej pražiarne z Dnipra prichádza s novým dizajnom, ktorý je svieži a vtipný.

Pôvodne reprezentovala Pereu sova. Nočný tvor, symbol múdrosti s očami veľkými ako po dvoch doubleshotoch, však z nových obalov odletel. Nový branding sa sústreďuje okolo úplnej podstaty. Kávového zrnka.

Pôvodné logo a obaly

Zo zrnka ako základnej zložky produktu vychádza logo a neskôr aj prvok portálu, prítomný v rôznych hravých obmenách na obaloch jednotlivých káv. Výrazné čierne logo a ilustrácia na červenej sú efektívnym kombom, ktoré funguje nielen na obaloch ale aj ďalších nosičoch nového brandu. Z ilustrácií srší energia a hravosť, ktorá dobre odráža pocity, keď si upijete z dobrej kávy.

Nová identita pre Pereu vznikla v štúdiu Dozen.

zdroj: Packaging of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Lahve Human Legacy

Aby Humans oslavili dva roky od založení, spolupracovali s úžasným ilustrátorem Eduardem Ramon Trejo, aby vytvořili řadu 3 lahví,…
pokračovanie článku

Mixcloud má desať rokov a novú identitu

Streamovacia platforma dnes ponúka zhruba 50 miliónov rádio staníc, mixov či podcastov, ktoré počúvajú desiatky miliónov ľudí. Značka sa po dosiahnutí nového míľniku rozhodla pre refresh svojho vizuálu.