Čas na mliečnu desiatu – identita Mr. Milk

Trochu negativity nemusí byť vždy na škodu. Dizajnér Justin Ross Tolentino z kalifornského San Francisca sa v rámci školského projektu rozhodol navrhnúť identitu mliekarenskej spoločnosti. Zadanie totiž znelo „vytvoriť branding pre zamestnanie minulosti“. A tak vznikol Mr. Milk, ktorý originálnym spôsobom ťaží práve z tzv. negative space.

Samotné logo, okolo ktorého existuje zvyšok identity, tvorí jednoduché malé em, vyzerajúce ako mliečna kvapka. Prostý sans serif však pri pohľade zblízka odhalí svoju kreatívnu stránku. V tieni oblúkov sa ukrýva dvojica tradičných fliaš na mlieko. Takých, aké už dlho-predlho v bežných obchodoch na regáli nenájdete.

Fľaša predstavuje v tomto koncepte hlavný symbol – pri prezeraní jednotlivých častí identity Mr. Milk na ňu narazíme naspočetne veľa krát. Či už je to vizitka, obálka alebo menovka.

Veľmi pekný nápad a spracovaná identita. Ktovie, možno sa nájde značka, ktorá po nej reálne siahne. Bola by škoda, keby nie. Viac projektov Justina Rossa nájdete na jeho webstránke.

mr-milk-milk-logomr-milk-bottle  mr-milk-stationery   mr-milk-envelopesmr-milk-business-cardsmr-milk-pencilsmr-milk-business-card-back

 

Celkom ma pobavilo meno na vizitke. Vyzerá to tak, že Walter White rozširuje svoju živnosť :)

 

zdroj: designtaxi.com,  juroto.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logokvíz V. – vyhrajte knihu

Uhádnete všetkých deväť známych grafických značiek v jubilejnom piatom logokvíze? Víťaz získa knihu Super Graphic: A Visual Guide to the Comic…