Čas na mliečnu desiatu – identita Mr. Milk

Trochu negativity nemusí byť vždy na škodu. Dizajnér Justin Ross Tolentino z kalifornského San Francisca sa v rámci školského projektu rozhodol navrhnúť identitu mliekarenskej spoločnosti. Zadanie totiž znelo „vytvoriť branding pre zamestnanie minulosti“. A tak vznikol Mr. Milk, ktorý originálnym spôsobom ťaží práve z tzv. negative space.

Samotné logo, okolo ktorého existuje zvyšok identity, tvorí jednoduché malé em, vyzerajúce ako mliečna kvapka. Prostý sans serif však pri pohľade zblízka odhalí svoju kreatívnu stránku. V tieni oblúkov sa ukrýva dvojica tradičných fliaš na mlieko. Takých, aké už dlho-predlho v bežných obchodoch na regáli nenájdete.

Fľaša predstavuje v tomto koncepte hlavný symbol – pri prezeraní jednotlivých častí identity Mr. Milk na ňu narazíme naspočetne veľa krát. Či už je to vizitka, obálka alebo menovka.

Veľmi pekný nápad a spracovaná identita. Ktovie, možno sa nájde značka, ktorá po nej reálne siahne. Bola by škoda, keby nie. Viac projektov Justina Rossa nájdete na jeho webstránke.

mr-milk-milk-logomr-milk-bottle  mr-milk-stationery   mr-milk-envelopesmr-milk-business-cardsmr-milk-pencilsmr-milk-business-card-back

 

Celkom ma pobavilo meno na vizitke. Vyzerá to tak, že Walter White rozširuje svoju živnosť :)

 

zdroj: designtaxi.com,  juroto.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Hľadá sa produktový manažér pre produkčnú tlač

Konica Minolta Slovakia vyhlasuje pátranie po šikovnom produktovom manažérovi, ktorého baví oblasť produkčnej tlače a chcel by pracovať pre jednotku na trhu. 
pokračovanie článku

Leica prichádza s dotykovou TL2

Leica nedávno predstavila svoj nový model TL2 – nástupcu prvej generácie TL. Je vybavený rozmernou LCD dotykovou obrazovkou s uhlopriečkou…
pokračovanie článku

Ako vyzerá hodina v práci typografa?

Písma. Mnohí z nás ich využívame denne. Napriek tomu, sa asi iba málokto pozastaví nad tým, koľko času, energie…