Čas na mliečnu desiatu – identita Mr. Milk

Trochu negativity nemusí byť vždy na škodu. Dizajnér Justin Ross Tolentino z kalifornského San Francisca sa v rámci školského projektu rozhodol navrhnúť identitu mliekarenskej spoločnosti. Zadanie totiž znelo „vytvoriť branding pre zamestnanie minulosti“. A tak vznikol Mr. Milk, ktorý originálnym spôsobom ťaží práve z tzv. negative space.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Štúdio Ghibli zdieľa bezplatné obrázky zo svojich filmov

Známe japonské štúdio animovaných filmov príjemne prekvapilo všetkých svojich fanúšikov zverejnením takmer 400 záberov zo svojich ôsmich filmov, ktoré si možete zadarmo stiahnuť.
pokračovanie článku

Výpočet hmotnosti letákov

Potrebujete zistiť váhu vytlačených letákov, ktoré chcete doručiť do poštových schránok alebo rozposlať ako directmail?