Pepsi a burger sú v novej kampani ideálna dvojka

Značka vo svojej komunikácií vychádza z prieskumu, v ktorom 60% opýtaných dalo prednosť jej nápoju pre Coca Colou.

V prepojenej kampani, ktorá prebiehala na sociálnych sieťach aj v printových kanáloch Pepsi použila trojicu maskotov známych reťazcov s rýchlym občerstvením, ktorí sú zachytení s jej produktom v ruke.

Vizuálne chytrý je však najmä nápad s detailnými zábermi na papierové obaly od McDonald’s, Burger King či Wendy’s, kde autori vždy našli fragment, ktorý po zasadení do kruhu tvorí ikonický symbol Pepsi.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nové logo Vodafone

Přepracování loga, které bude ve finále plošší a jednodušší je více než trend. Stává se nezbytnou změnou, aby se…