Pepsi a burger sú v novej kampani ideálna dvojka

Značka vo svojej komunikácií vychádza z prieskumu, v ktorom 60% opýtaných dalo prednosť jej nápoju pre Coca Colou.

V prepojenej kampani, ktorá prebiehala na sociálnych sieťach aj v printových kanáloch Pepsi použila trojicu maskotov známych reťazcov s rýchlym občerstvením, ktorí sú zachytení s jej produktom v ruke.

Vizuálne chytrý je však najmä nápad s detailnými zábermi na papierové obaly od McDonald’s, Burger King či Wendy’s, kde autori vždy našli fragment, ktorý po zasadení do kruhu tvorí ikonický symbol Pepsi.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Akční nabídka Corel

Až do 15. března 2014 pořídíte profesionální sadu grafického software CorelDRAW Graphics Suite X6 o 25% levněji!
pokračovanie článku

Ident RTVS zvíťazil na svetovej súťaži

Televízia nominovaná v kategórii Imidžová kampaň televíznej stanice získala zlato na prestížnych cenách Svetovej akadémie PROMAX. Nechala tak za…
pokračovanie článku

Letný večer s papiermi

Papier nie je ani zďaleka mŕtvy. Z čoho sa vyrába, čo všetko sa doň pridáva a ako môže byť aj práca s papiermi ekologická? Príďte si v jeden letný večer vypočuť o tom, ako vzniká médium, s ktorým sa stretávame denne - či už ako dizajnéri, majitelia firiem alebo spotrebitelia.