Pepsi a burger sú v novej kampani ideálna dvojka

Značka vo svojej komunikácií vychádza z prieskumu, v ktorom 60% opýtaných dalo prednosť jej nápoju pre Coca Colou.

V prepojenej kampani, ktorá prebiehala na sociálnych sieťach aj v printových kanáloch Pepsi použila trojicu maskotov známych reťazcov s rýchlym občerstvením, ktorí sú zachytení s jej produktom v ruke.

Vizuálne chytrý je však najmä nápad s detailnými zábermi na papierové obaly od McDonald’s, Burger King či Wendy’s, kde autori vždy našli fragment, ktorý po zasadení do kruhu tvorí ikonický symbol Pepsi.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Letterpress zachytávajúci 400-ročnú históriu

Dizajnéri, zdá sa, milujú miesta s bohatou históriou, ktoré vyžarujú inšpiráciu. Nedávno sme uverejnili článok o hand letteringu, ktorý vzdával…
pokračovanie článku

James Bond ide SOLO

Väčšina pozornosti sa v poslednej dobe venuje tomu filmovému. Akoby sa zabudlo, že pôvodný agent Jej Veličenstva vzišiel z pera…
pokračovanie článku

Vyšli Photoshop a Premiere Elements 2022

Programy na úpravu fotiek či videí sú orientované skôr na príležitostných hobby používateľov, ktorým ponúkajú jednoduché nástroje za nižšiu cenu.