Pepsi a burger sú v novej kampani ideálna dvojka

Značka vo svojej komunikácií vychádza z prieskumu, v ktorom 60% opýtaných dalo prednosť jej nápoju pre Coca Colou.

V prepojenej kampani, ktorá prebiehala na sociálnych sieťach aj v printových kanáloch Pepsi použila trojicu maskotov známych reťazcov s rýchlym občerstvením, ktorí sú zachytení s jej produktom v ruke.

Vizuálne chytrý je však najmä nápad s detailnými zábermi na papierové obaly od McDonald’s, Burger King či Wendy’s, kde autori vždy našli fragment, ktorý po zasadení do kruhu tvorí ikonický symbol Pepsi.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Hledáme zkušeného DTP operátora

Tiskárna se sídlem v Olomouci se zaměřením na produkci v oblasti tiskovin hledá na HPP zkušeného operátora s praxi minimálně 5…
pokračovanie článku

Ilustrovaná história interiérového dizajnu

Máte chuť na malý výlet? Tak si nastavte hodinky, obráťte kalendár a poďte o niekoľko dekád späť. Aspoň v rámci ilustrácií,…
pokračovanie článku

5 x typografické faux pas

O pravidlách pri zalamovaní textu sa napísalo veľa článkov. V každom z nich nájdete niečo iné, stále sa však stretávam s grafickými dizajnérmi, ktorí v tom nemajú jasno. Prečítajte si prehľad najčastejších chýb pri práci s typografiou, ktoré sú rozdelené do piatich základných okruhov.
pokračovanie článku

Praxe designera: 6 nutných dovedností

Vítejte v prvním dílu seriálu krátkých čtení věnujících se praktickým věcem, které potkají na profesní dráze každého designera.