Logo. Základ každej značky v prípade PayPalu prešlo zmenou, ktorú by málokto označil ako dramatickú. Ide skôr o evolúciu, respektíve facelift predchádzajúceho dizajnu. Nové logo nadväzuje tam, kde skončilo to posledné, farebne aj princípom kompozície.
Nová je typografia aj farebnosť, aj keď tu takisto možno hovoriť skôr o posune v odtieňoch, ktorú však majú po novom väčší drive. Takisto monogram pôsobí akosi ostrejšie, stále však zároveň prívetivo. Výsledkom redizajnu je celkovo lepšia kompozícia loga.
Nová identita prichádza s písmom na mieru, ktoré tím autorov z Gretel navrhol v spolupráci s Optimo. Písmo PayPal Open ponúka štvoricu rezov od Light, cez Regular a Medium až po Bold. Dôležitým prvkom brandingu je prominentnejšie využívanie žltej, ktorá síce aj v minulosti bola súčasťou komunikácie PayPalu, no vidieť ju bolo predovšetkým v rámci tlačidiel.
Princíp prekrývajúcich sa P z monogramu sa prelína v celej vizuálnej identite – či už ide o spôsob tvorby ikoniek alebo kompozícií jednotlivých výstupov, monogram tvorí solídny základ.