Paper Book – listovanie, ktoré inšpiruje

Papierové vzorkovníky. Kto by ich nemal rád. Papierové pásiky od výmyslu sveta s rôznymi vlastnosťami a vzhľadom sú niečím, nad čím vie človek stráviť slušný čas. A nemusí ísť ani práve vyberať papier pre konkrétnu vec. Je skrátka čosi príjemné na prezerení týchto vzoriek. Možno aj preto výrobcu papiera Arjowwiggins vytvoril Paper Book. Čo to je?

Ide o rozsiahlu zbierku, doslova celé portfólio kreatívnych papierov ponúkaných spoločnosťou. Kolekcia je spracovaná vo forme knihy v tvrdej väzbe a obsahuje čisté hárky papiera, na ktorých nenájdete nič. Teda okrem krátkeho popisu konkrétneho druhu papiera, na ktorý sa práve pozeráte či držíte v rukách.

Práve nepopísané strany majú pôvod v praxi. Podľa marketingového riaditeľa Christopha Balaresquea bola kniha navrhnutá práve s ohľadom na to, že dizajnéri radi prezentujú papierové vzorky svojim klientom ako čisté hárky.

4  1 23

Nedotknuté listy rôznych druhov papiera sú zároveň prvkom, ktorý môže naplno rozbehnúť kreativitu dizajnérov a odbúrať predsudky o tom, ako a na čo by mal byť konkrétny papier použitý. Výber tak zostáva práve na dizajnérovi, jeho predstavivosti a vkuse.

Paper Book si môžete bližšie prezrieť v nasledovnom promo videu:

Distribútorom vzorkovníka je spoločnosť Antalis.

zdroj: designtaxi.com

6 comments
  1. Zrovna teraz mi ide z tlačiarne vzorkovník nových papierov, už sa teším, niet nad to, ako si papier „ohmatať“…

      1. „Obyčajné“ listy papierov (iba s popisom, o aký druh papiera ide), na ktoré tlačia. Nie sú zviazané, iba uložené v zložke – to je veľmi dobré, lebo si môžem každý papier naozaj vziať do ruky, pošúchať, popočúvať, pozrieť proti svetlu, …

Napísať odpoveď pre DeTePe Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mysteries of the Deep

Design Activity se nedávno spojili se společností Lidl UK, aby vytvořili identitu značky a design obalů pro nejnovější nabídku…
pokračovanie článku

Long live the Król

Identita poľského piva sa sústredí okolo výraznéh logotypu, ktorému sekunduje limitovaná farebnosť či estetika hracích kariet.
pokračovanie článku

Kreativní snídaně: Udržitelný design na dosah

Inspirativní setkání tvůrců z různých oblastí na téma Udržitelný design. Čekají vás zajímavé přednášky, dobroty z bistra Špejle a kávička z Mia Coffee.