Pantone Period: nový odtieň ako súčasť kampane na zlepšenie vnímania menštruácie

Farebný gigant spojil sily so švédskou značkou Intimina v snahe zlepšiť povedomie a pohľad na túto tému.

Menštruácia je aj dnes témou, o ktorej nie sme zvyknutí hovoríť verejne a v mnohých krajinách je okolo nej aura niečoho zahanbujúceho či tajného.

Výrobca menštruačných kalíškov a ďalších produktov zameraných na starostlivosť pre ženy sa preto rozhodol pri tvorbe novej kampane osloviť Pantone, s ktorým vytvorili odtieň venovaný práve menštruácii. Farba nazvaná Pantone Period prináša výraznú červenú, ktorá podľa oficiálneho popisu vyjadruje zdravý prúd menštruačnej krvi.

Farba je súčasťou kampane Seen + Heard, ktorá chce z témy menštruácie urobiť normálnu vec v rozhovoroch a životoch ľudí.

zdroj: Pantone

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Pine – písmo, ktoré vonia lesom

Nie je ničím neobvyklým, ak študent grafického dizajnu vytvorí nejaké to písmo. Cody Petts, študent programu multimediálneho dizajnu,…
pokračovanie článku

MockUP magazínu zadarmo

Tento PSD mockup magazínu sa skvele hodí na prezentáciu vášho printového návrhu.