Pantone Period: nový odtieň ako súčasť kampane na zlepšenie vnímania menštruácie

Farebný gigant spojil sily so švédskou značkou Intimina v snahe zlepšiť povedomie a pohľad na túto tému.

Menštruácia je aj dnes témou, o ktorej nie sme zvyknutí hovoríť verejne a v mnohých krajinách je okolo nej aura niečoho zahanbujúceho či tajného.

Výrobca menštruačných kalíškov a ďalších produktov zameraných na starostlivosť pre ženy sa preto rozhodol pri tvorbe novej kampane osloviť Pantone, s ktorým vytvorili odtieň venovaný práve menštruácii. Farba nazvaná Pantone Period prináša výraznú červenú, ktorá podľa oficiálneho popisu vyjadruje zdravý prúd menštruačnej krvi.

Farba je súčasťou kampane Seen + Heard, ktorá chce z témy menštruácie urobiť normálnu vec v rozhovoroch a životoch ľudí.

zdroj: Pantone

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Font dňa – Atyp

zľava 50€, od 0€
pokračovanie článku

Change Maker Beer: Pivo pre lepší život

Projekt štyroch kamarátov s mentálnym postihnutím vznikol s cieľom nájsť napĺňajúcu prácu a nezávislosť. Aj keď ich prvé várky získali slušný lokálny ohlas, potrebovala mladá značka vizuálnu komunikáciu, ktorá by ju viac spropagovala.
pokračovanie článku

Spustili sme rubriku PARTNERI

Registrovaný užívateľ nájde v rubrike PARTNERI zľavové kupóny na množstvo zliav na produkty a služby.