Na novej vlne: Helsinki majú novú identitu

Fínska metropola odhalila svoju novú vizualitu, ktorá má byť odpoveďou na dlhoročnú nesúrodú komunikáciu a viacero neprepojených znakov a symbolov. Nové logo, ktoré prinieslo štúdio Werklig, vychádza z historického erbu.

Logo na prvý pohľad pôsobí prirodzene, akoby sa v pôvodnom erbe mesta ukrývalo odjakživa a iba čakalo, kým ho dizajnéri objavia. Flexibilná identita, ktorá sa od tohto centrálneho prvku odvíja, je založená na motíve hrebienka, ktorý vychádza z už spomínaného erbu a ktorému sekundujú morské vlny, ktoré sa často objavujú ako predelová plocha, resp. vrstva v pozadí. A to vo viacerých variantoch, čo príjemne navodzuje organickú atmosféru skutočného mora, ktoré je tiež vždy iné.

Prvok sa bude objavovať v printe, informačnom systéme, na propagačných predmetoch aj na webe mesta.

Logo pracuje s custom fontom Helsinki Grotesk, ktorý je odvodený od písma. Jednoduché logo je možné bez problémov aplikovať v rámci rôznych formátov a materiálov.

 

zdroj: hel.fi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Vueltabajo

„Pokaždé, když cítím méně, zapamatuji si toho mnohem víc…,“ podle slov Julia Cortázara. Jaké štěstí by bylo, kdybychom…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Casa Virginia

Antoniova vína jsou nejen komplexní, přírodní a velmi oceňovaná. Tato vína umí mluvit. Antonio Lecchi je renomovaným ředitelem vinařství…
pokračovanie článku

Mockup magazínu zadarmo!

Ak hľadáte fotorealistický mockup pre magazín alebo časopis, skúste tento. Na graphicburger si ho môžete stiahnuť bezplatne.