Na novej vlne: Helsinki majú novú identitu

Fínska metropola odhalila svoju novú vizualitu, ktorá má byť odpoveďou na dlhoročnú nesúrodú komunikáciu a viacero neprepojených znakov a symbolov. Nové logo, ktoré prinieslo štúdio Werklig, vychádza z historického erbu.

Logo na prvý pohľad pôsobí prirodzene, akoby sa v pôvodnom erbe mesta ukrývalo odjakživa a iba čakalo, kým ho dizajnéri objavia. Flexibilná identita, ktorá sa od tohto centrálneho prvku odvíja, je založená na motíve hrebienka, ktorý vychádza z už spomínaného erbu a ktorému sekundujú morské vlny, ktoré sa často objavujú ako predelová plocha, resp. vrstva v pozadí. A to vo viacerých variantoch, čo príjemne navodzuje organickú atmosféru skutočného mora, ktoré je tiež vždy iné.

Prvok sa bude objavovať v printe, informačnom systéme, na propagačných predmetoch aj na webe mesta.

Logo pracuje s custom fontom Helsinki Grotesk, ktorý je odvodený od písma. Jednoduché logo je možné bez problémov aplikovať v rámci rôznych formátov a materiálov.

 

zdroj: hel.fi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nová podoba magazínu The New Yorker

Magazín The New Yorker v septembri ohlásil redizajn svojej značky. Išlo o vôbec prvé významnejšie úpravy od roku 2000. Cieľom…
pokračovanie článku

Konference Zlin Design Week o Designu, který pomáhá. Budete u toho?

Společně s dalším ročníkem festivalu Zlin Design Week se blíží i Konference, která je jeho nedílnou součástí. V pondělí 9. 5. 2022 ve Zlínském kongresovém centru čekají návštěvníky inspirativní přednášky, setkání s odborníky a zajímavými osobnostmi, diskuse a především DESIGN, KTERÝ POMÁHÁ. Svou vstupenku v 1. vlně můžete ulovit do 30. 3. 2022.