Pantone Period: nový odtieň ako súčasť kampane na zlepšenie vnímania menštruácie

Farebný gigant spojil sily so švédskou značkou Intimina v snahe zlepšiť povedomie a pohľad na túto tému.

Menštruácia je aj dnes témou, o ktorej nie sme zvyknutí hovoríť verejne a v mnohých krajinách je okolo nej aura niečoho zahanbujúceho či tajného.

Výrobca menštruačných kalíškov a ďalších produktov zameraných na starostlivosť pre ženy sa preto rozhodol pri tvorbe novej kampane osloviť Pantone, s ktorým vytvorili odtieň venovaný práve menštruácii. Farba nazvaná Pantone Period prináša výraznú červenú, ktorá podľa oficiálneho popisu vyjadruje zdravý prúd menštruačnej krvi.

Farba je súčasťou kampane Seen + Heard, ktorá chce z témy menštruácie urobiť normálnu vec v rozhovoroch a životoch ľudí.

zdroj: Pantone

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Typografické faux pas – webinar

Poďme sa porozprávať o grafickom dizajne. Tentokrát stíhame, netlačí ma deadline. Druhý diel bude venovaný najčastejším typografickým chybám. Porozprávam o tom, ako správne graficky zalomiť aj tie najmenšie detaily.
pokračovanie článku

Typoskript 1.2.0 je na svete

V týchto dňoch bola vydaná nová verzia pluginu Typoskript 1.2.0. V novej verzii pribudol progress bar a pár ďalších vylepšení. Novú…