Od Union Jacka k Delte – Reebok s novou tvárou a víziou

Športová značka Reebok nedávno prišla s novým logom. Jeho ústredným prvkom je symbol delta, ktorý sa v ňom objavuje spolu s menom značky. Ide o v poradí druhý refresh identity počas viac ako storočnej histórie Reeboku.

Značka prešla od pôvodného konceptu k logu so skôr minimalisticky poňatým symbolom. Prvý vizuál, ktorý bol aktívne využívaný v období od roku 1895 do 1986 obsahoval výrazný element britskej vlajky, tzv. Union Jack. Neskôr bol nahradený jednoduchým vektorom v čiernej farbe.

reeboklogo3x2

Ako šiel čas – premeny Reebok loga

 

Delta, ktorá sa objavuje v aktuálnom logotype, pritom nie je pre Reebok ničím novým. V minulosti sa vyskytoval v brandingu Crossfit divízie. Odteraz bude však reprezentovať všetky výrobky spoločnosti. Podľa oficiálnej tlačovej správy reprezentuje každá z troch častí delta symbolu nejakú zmenu – fyzickú, psychickú a sociálnu, ktorá sa objaví, keď ľudia posunú svoje osobné hranice a žijú aktívnym životom plným výziev.

Zmena vizuálnej identity podľa Matta O’Toolea z Reeboku odráža aj snahy značky o popularizáciu fyzického zdravia medzi ľuďmi, z ktorých väčšina má sedavé zamestnanie: „Počas tridsiatich rokov sme úspešne vytvárali produkty pre elitných športovcov, ktorý sa venovali snáď každému možnému športu. Čo sa nám však nedarilo, bolo inšpirovať ľudí k pohybu.“ Matt dúfa, že spolu s novou víziou sa čoskoro zmení aj toto.

Pozrite si predstavenie identity v nasledujúcom videu:

 

Čo vravíte na nové logo? Odráža podľa vás dostatočne nové smerovanie Reeboku?

Páči sa Vám nové logo?

[poll id=”4″]

 

 

2 comments
Napísať odpoveď pre marek Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Noc biznis etikety

11. februára 19:00 – 22:00 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, Bratislava
pokračovanie článku

Najkrajšie obálky od Penguinu II.

Neviem ako pre vás, ale pre mňa je Penguin vydavateľstvom, ktorého obaly kníh ma vedia zaujať. Samozrejme, super…
pokračovanie článku

Ach tie obaly: Les Vinificateurs

Dizajn etikiet pre ročník 2021 kombinuje výrazné logo s autentickou písanou typografiou, ktorá má vytvoriť silnejšie spojenie so zákazníkom.