Nutella: 7 miliónov jedinečných obalov

Po 4 rokoch individualizácie pohárov sa Nutella rozhodla pre jedinečný krok, aby bol každý obal originálny svojim dizajnom. V spolupráci s Ogilvy & Mather Italy bolo vyrobených 7 miliónov pohárov Nutelly, pričom každý z nich má jedinečný, neopakovateľný dizajn. 

Obalový dizajn pre sériu s názvom Nutella Unica bol vytvorený algoritmom, ktorý kombinoval farby a vzory tak, aby vytvoril milióny rôznych kombinácii. Vo februári bola táto séria predstavená v Taliansku – do mesiaca sa celá vypredala. Materská spoločnosť Ferrero plánuje uskutočniť projekt v ďalších krajinách Európy, Blízkeho Východu, Afriky, počnúc od Francúzska. Tiež sa už neviete dočkať neodolateľnej maškrty v originálnom obale?

Ďalšie originálne návrhy nájdete v tomto videu:

Zdroj: designtaxi

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Čokoládová kolekce Chocolate Naive

V Chocolate Naive začíná výrobní cyklus sušením kakaových bobů. Špičkové boby jsou pečlivě vybírány ze speciálních farem. Poté jsou…
pokračovanie článku

Set Mockupov vín za 9 dolárov

Na portáli Creative Market aktuálne môžete nájsť aj tento set prezentačných vizuálov, ktoré vám dobre poslúžia pri práci…
pokračovanie článku

Lauren Coffee Dark Chocolate

„Od rigorózního výběru pouze nejlepších surovin ze speciálně vybraných oblastí z celého světa, po nejčerstvější sklizeň, neustále hledáme čerstvou inspiraci,…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Moo Iogurte

Minimalizmus. To je pojem, ktorý vystihuje obal tohto jogurtu. Veľa bieleho miesta, ktorému dominuje mono logo značky. Navyše,…