Po 4 rokoch individualizácie pohárov sa Nutella rozhodla pre jedinečný krok, aby bol každý obal originálny svojim dizajnom. V spolupráci s Ogilvy & Mather Italy bolo vyrobených 7 miliónov pohárov Nutelly, pričom každý z nich má jedinečný, neopakovateľný dizajn.
Obalový dizajn pre sériu s názvom Nutella Unica bol vytvorený algoritmom, ktorý kombinoval farby a vzory tak, aby vytvoril milióny rôznych kombinácii. Vo februári bola táto séria predstavená v Taliansku – do mesiaca sa celá vypredala. Materská spoločnosť Ferrero plánuje uskutočniť projekt v ďalších krajinách Európy, Blízkeho Východu, Afriky, počnúc od Francúzska. Tiež sa už neviete dočkať neodolateľnej maškrty v originálnom obale?
Ďalšie originálne návrhy nájdete v tomto videu:
Zdroj: designtaxi