NIKE Risk Everything od I Love Dust

Jedna z top športových udalostí sa pomaličky blíži a preto po predošlom príspevku o dresoch anglickej reprezentácie sa v tomto článku budem venovať komunikácii NIKE pre tento event. NIKE už dlhodobo svojou komunikáciu drží na veľmi vysokej úrovni a vždy s radosťou sledujem ich nové kampane.

1

RISK EVERYTHING je názov najnovšej futbalovej kampane NIKE, ktorá sa nebála, riskla všetko a realizáciu zverila do rúk anglickému štúdiu I LOVE DUST.

Táto úžasná spolupráca trvá už dlhšie, ale ešte nikdy nebola tak výrazná a rozsiahla ako práve tá pre tohtoročné futbalové majstrovstvá sveta v Brazílii.

Borci z I LOVE DUST poňali kampaň po svojom (ako zvyčajne) a dokázali priniesť do športového prostredia slušnú dávku drsnosti a ilustrátorského skillu, ktorá isto zaujme aj oko nešportového fanúšika (zaujímavé slovné spojenie). Celková identita kampane a jej jednotlivé prvky (lebka, horiace kocky, ostrá typografia) skôr pripomínajú reklamu pre tetovacie štúdio alebo motorkársky gang, ale práve toto odlíšenie robí z kampane vizuálny zážitok.

nike_fc_artist_article_apr_14_img5

Na hlavných vizuáloch sú akční futbalisti doplnení o namakanú ilustráciu, ktorá sa vtipne odvoláva na krajinu, za ktorú daná superstar kope (najviac ma baví zobrazenie námorníckeho Portugalska spolu s CR7).

nike_fc_artist_article_apr_14_img7

Celkom príjemný dojem tiež zanecháva aj umiestnenie v outdoore. Okrem štandardných billboardových plôch sa ilustrácie objavujú na fasádach tehlových domov (obrázky tu), kde drsný jazyk kresby má výraznejší efekt ako na klasickej drevotrieskovej ploche.

800x600xilovedust-nike-cube-riskeverything-01.800.600.s.jpg.pagespeed.ic.23zfBpnQtO

Ak ste sa s I LOVE DUST ešte doteraz nestretli, tak chlapci počas svojej existencie pracovali pre Karla LagerfeldaRed BullUPSMINIIBM a veľa iných svetových hráčov. Stojí za to si pozrieť ich showreel a sledovať ich prácu.

www.ilovedust.com
Twitter: @ilovedust
Instagram: 
@_ilovedust_

Matej Špánik
www.spanik.com
Twitter: @matejspanik
Instagram: @matejspanik

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Zlín udává trend v designu

Kontroverzní téma, osobnosti v oblasti designu a marketingu, odborná diskuse, udávání trendů – to bude náplní konference Design a marketing, která…
pokračovanie článku

Koncept – Leafcare

Leafcare je inovační přípravek k ochraně rostlin zaměřený na záchranu před škůdci a před chorobami. Tento projekt usiluje o vytvoření takového produktu,…
pokračovanie článku

Industrial Margarine

Švédské AKK se snažilo obnovit obraz tradičního portfolia produktů z průmyslových rostlinných tuků v Kolumbii, přenést obnovený závazek svým starším…