V prvom rade treba povedať, že dobre etablovaného logotypu sa kurzor dizajnérskej myši nedotkol. V projete šlo o to vytvoriť súbor prvkov, s ktorými bude možné pracovať v komunikácii značky.
Výsledkom je identita, ktorá prichádza s novou flexi typografiou, knižnicou ikoniek a v neposlednom rade ilustrácií. Tie sú jedným z najzaujímvejších momentov celého updatu. Ešte sa k nim ale dostaneme.
Variabilná typografia je zárukou, že všetko potrebné bude dobre zrozumiteľné v rôznych používateľských podmienkach – či už držíte v ruke tablet, smartfón alebo sedíte pre veľkoformátovou TV. Pekným detailom je inšpirácia ikoniek v logu Netflixu, presnejšie jeho tvaroslovia. Prehnutie, prítomné v logotype, je odkazom na plátno v kine a tento motív sa premietol aj do ikonografie novej identity.
Ilustrácie. Práve tie mali na starosť v štúdiu Beginners a ich pooba bezpečne odlíši streamovaciu službu od konkurencie, ktorá často komunikuje vo flat estetike s dôrazom na technickosť. Airbrushová technika prítomná v ilustráciách je osviežujúca a spolu s farebnou paletou rozhodenou do tónov vytvára dojem príjemnej komplexnosti a hmoty. V kontexte digitálneho prostredia s ďalšími prvkami rozhranie je tento mäkký štýl naozaj efektný. Farebnosť ilustrácií nie je tak celkom náhodná – odtiene majú svoj predobraz v animovanom logu Netflixu.
Paleta inšpirovaná animovaným logom
Ikony, piktogramy a ilustrácie sú vzájomne previazané
Netflix Illustration System from Beginners on Vimeo.
zdroj: Beginners, Brand New