Zdá sa, že írska whisky je na vzostupe – dôkazom môže byť aj rastúci počet destilérií. Jedným takýmto nováčikom je aj Athru, ktorá sa destiluje v Lough Gill.
Ide o rozbiehajúci sa projekt, ktorý má dlhodobé ciele a preto autori identity prišli s myšlienkou “nedokončeného obrazu”. Tento motív je prítomný v samotnom logotype aj ďalších výstupoch – či už cez zrezané rohy písmen alebo vizuály, v rámci ktorých identickými zrezanými plochami vznikajú koláže obrázkov a vytvárajú tak spomínaný nedokončený, otvorený obraz.
Tento prístup, spolu so zvolenou typografiou, má pomôcť vyniknúť značke v prílive iných, ktoré sa prezentujú scriptovými písmami a vintage estetikou. Ako hovoria sami autori, ich cieľom bolo rozprávať o tradícii, ktorú destilovanie whisky má, ale tak, aby branding nepôsobil od začiatku staro. Aj preto, lebo Arthru nevzniká v priestoroch s dlhoročnou tradíciou destilovania či technológiou z 18. storočia.
zdroj: creativereview.co.uk
benpetercatchpole.com