Mr. Pringles’ zmenil logo – po takmer 20 rokoch

Kto by nepoznal známu tubu s nezameniteľným “ksichtom”? Práve ten však teraz prešiel faceliftom.

Maskoty sú často citlivá téma, keď ide o značky. Možno aj preto vydržal Mr. Pringles’ bez zmeny podoby takmer dve dekády. To ako vyzerajú zemiakové lupienky, alebo to v čom sú balené sa nemení, nové je však logo ikonického snacku. Prešlo redizajnom, ktorý zachováva základ – bohaté fúzy – no obmieňa štýl postavičky, ktorá dostala zároveň novú škálu emócií.

Staré vs. nové

Veľkým prekvapením bude možno pre mnohých absencia rovnako ikonické tupé. Nový symbol je v podstate plešatý so vznášajúcim sa obočím na mieste pôvodného účesu, ktorý bol od roku 1967 súčasťou maskotovej podoby i keď pochopiteľne takisto prešiel niekoľkými “zostrihmi”.

Vývoj loga, posledné vzniklo v roku 2009

Logo vďaka novým pomerom viac zdôrazňuje zemiakovú hlavu oproti názvu značky. Pokiaľ ide o typografiu, tá ostala prakticky bez zmeny. Stále sú tu lesk pre navodenie miernej priestorovsti aj obrysová linka okolo písmen. V kombinácii s flat maskotom v tom môže niekto vidieť zaujímavý kontrast, iný zase nekonzistentný dizajn. Zvláštne je však zachovanie čiernej linky okolo motýliku, i keď ten patrí historicky k textovej časti loga.

Proces redizajnu začal interne už pred dvomi rokmi prieskumom a hľadaním správneho vzhľadu pre súčasnosť. Čo hovoríte na výsledok?

zdroj: Kellogs


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Font dňa – Andes Rounded

zľava 30% do 4. februára k dispozícii vo všetkých štýloch