Mr. Pringles’ zmenil logo – po takmer 20 rokoch

Kto by nepoznal známu tubu s nezameniteľným “ksichtom”? Práve ten však teraz prešiel faceliftom.

Maskoty sú často citlivá téma, keď ide o značky. Možno aj preto vydržal Mr. Pringles’ bez zmeny podoby takmer dve dekády. To ako vyzerajú zemiakové lupienky, alebo to v čom sú balené sa nemení, nové je však logo ikonického snacku. Prešlo redizajnom, ktorý zachováva základ – bohaté fúzy – no obmieňa štýl postavičky, ktorá dostala zároveň novú škálu emócií.

Staré vs. nové

Veľkým prekvapením bude možno pre mnohých absencia rovnako ikonické tupé. Nový symbol je v podstate plešatý so vznášajúcim sa obočím na mieste pôvodného účesu, ktorý bol od roku 1967 súčasťou maskotovej podoby i keď pochopiteľne takisto prešiel niekoľkými “zostrihmi”.

Vývoj loga, posledné vzniklo v roku 2009

Logo vďaka novým pomerom viac zdôrazňuje zemiakovú hlavu oproti názvu značky. Pokiaľ ide o typografiu, tá ostala prakticky bez zmeny. Stále sú tu lesk pre navodenie miernej priestorovsti aj obrysová linka okolo písmen. V kombinácii s flat maskotom v tom môže niekto vidieť zaujímavý kontrast, iný zase nekonzistentný dizajn. Zvláštne je však zachovanie čiernej linky okolo motýliku, i keď ten patrí historicky k textovej časti loga.

Proces redizajnu začal interne už pred dvomi rokmi prieskumom a hľadaním správneho vzhľadu pre súčasnosť. Čo hovoríte na výsledok?

zdroj: Kellogs


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Smart Office 2 – ZADARMO

Potrebujete prehliadať a editovať Office dokumenty od Vaších klientov na iOS mobilných zariadeniach? Ideálným riešením je Smart Office 2, ktorý…
pokračovanie článku

Letterpress Tones

Keď prišiel kontrabasista Caspar van Meel do tlačiarenského ateliéru Leterjazz s požiadavkou na vytvorenie prebalu na jeho nové CD,…
pokračovanie článku

Súťaž o najlepšie zamietnuté logo!

Určite sa to každému stalo aspoň raz. Logo, ktoré klient zmietol zo stola. Čo sa vlastne s takým návrhom…